Gå til innhold

Call of duty 5 HQ


ACDCkid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom akkurat fra zombie kamp. level 11.

Helt rått!

Det ble intenst fort. Plutselig var vi omringet. En kompis av meg kom så langt at de rev ned veggene.?

Noe med å skyte disse zombiene som gjør meg veldig glad.

 

Jeg fant ett death card på banen burn em out i den ene bunkersen (flac crews) i hylla ved hjørnet forresten.

Go get it!

 

Noen som har finni flere av disse?

 

Online er full av variasjon.

Co-op mode, death cards, zombienazi!

(sucker for co-op.)

 

Likte ikke fireren. De hadde jo tatt vekk tanksene...

Lenke til kommentar
Dette spillet er ikke CoD5 da.. men World at War. Tror det neste spillet blir nr 5 (?).. noen som kan bekrefte det?

 

Feil. World at War er 5. Ifinity Ward holder på med 6 nå.

Anyways, dette spillet kan ikke kalles for en femmer når det ikke står i titlen? I så fall kan vi begynne å kalle GTAIV for.. vet ikke jeg, blir vel 6-7 elns da? ;S xP

Men-men.. skaffer meg det snart anyways

Lenke til kommentar
Dette spillet er ikke CoD5 da.. men World at War. Tror det neste spillet blir nr 5 (?).. noen som kan bekrefte det?

 

Feil. World at War er 5. Ifinity Ward holder på med 6 nå.

Anyways, dette spillet kan ikke kalles for en femmer når det ikke står i titlen? I så fall kan vi begynne å kalle GTAIV for.. vet ikke jeg, blir vel 6-7 elns da? ;S xP

Men-men.. skaffer meg det snart anyways

"Shut up fool!"

- A-team

Lenke til kommentar

Fikk låne spillet av en kompis, som ble lei av det og hoppet tilbake til CoD4 etter å ha spilt det i to dager. Jeg prøver det ut i morgen, men er litt redd for å bli skuffet, har lest ganske mye negativ kritikk, for å si det sånn.. :cry: Hvordan er 5ern i forhold til 4ern..?

 

EDIT: Tenker da både SingelPlayer (har hørt at man kan spille coop, hvordan er dette?) men kanskje aller mest Online-delen. CoD4 er nok det spillet jeg har brukt mest tid på online, kan CoD5 måle seg?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Er jo akkurat det samme, bare med noen forandringer. Man kan f.eks få støtter til MGene, bajonett osv og selvfølgelig flammekaster. OG det stopper på lvl 65.

 

Synes det er ganske kult (fordi jeg digger 4ern). Eneste som er kjipt er at man ikke kan ha alle online modusene i hardcore (HQ er bare i vanlig=( ). Alt i alt er det mer som en mod.

 

Og hvorfor får ikke cod et eget forum under populære spill?

Lenke til kommentar
Er jo akkurat det samme, bare med noen forandringer. Man kan f.eks få støtter til MGene, bajonett osv og selvfølgelig flammekaster. OG det stopper på lvl 65.

 

Synes det er ganske kult (fordi jeg digger 4ern). Eneste som er kjipt er at man ikke kan ha alle online modusene i hardcore (HQ er bare i vanlig=( ). Alt i alt er det mer som en mod.

 

Og hvorfor får ikke cod et eget forum under populære spill?

Denne er for PS3 exclusive.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Dette spillet er ikke CoD5 da.. men World at War. Tror det neste spillet blir nr 5 (?).. noen som kan bekrefte det?

 

Feil. World at War er 5. Ifinity Ward holder på med 6 nå.

 

Infinity Ward holder vel på med Call of Duty: Modern Warfare 2.

 

Lurer selv på hvordan man kan finne de death-carda, har kun funnet 1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...