Gå til innhold

Egne sanger på spillet Lips (360)


Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål om spillet Lips, som er xbox son versjon av singstar.

Noen som har erfaring med spillet? jeg så på traileren til spillet at det var en som enkelt kobla til en MP3 spiller til xbox og så sang sangene på MP3 spilleren i Lips...

Er det så enkelt? eller må man betale noe`?

Jeg har lett litt på nettet og har ikke funnet noe informasjon om det.

 

Det er lillesøstra mi som vil ha spillet ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sangene som følger med og som kan kjøpes på xbox live kan du synge omtrent som på singstar med tekst og sånne streker du skal treffe på tonen. De sagene du har på mp3 spiller/minne penn eller harddisken på xboxen kan du synge, men uten teksting og slikt så det blir litt annerledes. Ettervært skal man kunne kjøpe endel sanger fra xbox live og det kommer sikkert til å dukke opp norske sanger der også.

Lenke til kommentar
Sangene som følger med og som kan kjøpes på xbox live kan du synge omtrent som på singstar med tekst og sånne streker du skal treffe på tonen. De sagene du har på mp3 spiller/minne penn eller harddisken på xboxen kan du synge, men uten teksting og slikt så det blir litt annerledes. Ettervært skal man kunne kjøpe endel sanger fra xbox live og det kommer sikkert til å dukke opp norske sanger der også.

 

Ok, Takk for svar!

Lenke til kommentar

Såvidt jeg husker ble det på E3 i sommer snakket om mulighet for å lage tekster til sangene selv. På en eller annen måte. Har ikke hørt noe om det siden, men håper virkelig de klarer å få til en sånn løsning.

 

Spørs bare om de vil det, og dermed risikere at folk ikke kjøper flere sanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...