NextoN Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Hei Hadde en diskusjon på jobben idag om nettopp laser tv. Men et par av kollegaene mine mente at det ville ikke ha noe for seg å kjøpe en eventuell laser TV dersom det var i fullt salg per idag. Pga kvaliteten på blu-rayen er allerede maxet ut stort sett. Så hadde vært greit hvis noen bare kunne legge fakta på bordet og forklare litt, da tenker jeg spesiellt på hvis du per idag har en laser TV, hvor mye bedre er den enn en LCD?
PROuser Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Q: Why is LaserVue TV better than current television product? A: Mitsubishi's LaserVue TV delivers as much as two-times the color, and features larger screen sizes than today's LCD TVs. Precise and focused, LaserVue TV's purity of laser light surpasses high definition standards, and laser beams provide the widest range of rich, complex colors, along with the most distinct clarity and depth of field. Sjekk denne.. Lasertv er mye bedre en lcd og plasma. Men den er ikke kommet til landet her ennå.. Men ikke lenge før den kommer.. Mitsubishi will introduce LaserVue TV through select authorized Mitsubishi Diamond retailers. Jeg venter på den.. Lasertv er en bakprosjektor tv.. Derfor er den 25 cm tykk.. Har dobbelt så mange farger som vanlig tv'er. Bruker mye mindre strøm i forhold til lcd og plasmatv'er. Blir mye bedre 3D grafikk. Blir ikke så synlige pixler.. Den blir foreløpig bare produsert som 65 og 73 tommer's tv. Blir ca samme pris som andre tv'er i den størrelsen. (billigere å produsere)
NextoN Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 (endret) Høres veldig bra ut. Sykt irriterende jeg ikke kunne legge fakta på bordet der og da i øyeblkket! Men han mente også at det ville bli veldig dyrt i begynnelen pga ny teknologi, og dro en sammenlikning med hvor dyr lcd var før det sank i pris. Edit; når kommer det til salg i butikkene ? Endret 25. november 2008 av NextoN
sinnaelgen Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 lcd har falt raskere i pris en plasma (jeg mer at plasma var før lcd - i hvertfall på tv-skjermer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå