Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk-tentamen i morgen, trenger hjelp.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte på det samme når det gjaldt diskriminering..

Edit: Har nå fått vite at jeg må skrive litt notater, og at jeg må ha om et spesielt tema innenfor diskriminering, hvis jeg forstod riktig. Skrive om Ali Farah eller noe? :p Føler meg som vingle-Petter her.

Endret av Redneck
Lenke til kommentar
Ali Farah, sier du? Jeg har et hett tips til deg. Lag en oppgave om dette, i ambulansepersonalets favør. Det blir noe helt annet enn de hadde forventet. Tro meg, they'll eat this shit up! Hvis du klarer å få frem budskapet vel og merke, og ikke gjør det til en "jeg-hater-negre"-oppgave. :p

pass deg for "jeg hater negre" fella. lett å komme inn i og havner du i den blir det ett rent ******* '***. alt sees på som rassisme nå til dags og lærere er veldig strenge på det minste tegn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk 5-.

Kommentarene var at det var et interresant synspunkt, og at jeg skrev bra, med god formulering osv. Det læreren hadde å nedsette på var at det ble litt lite til slutt (2.5 sider), men at det inneholdt mye fakta og som sagt, fine synspunkter. Hun mente også at jeg kunne ha forberedt meg bedre, noe jeg ikke skjønner.. Nesten så jeg viser henne denne tråden. :p

Takk for hjelp Crash, leppetroll og Mimir! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...