Jajakanskjedet Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 hei noken som veit om det går ann å kjøpe warrock? altså ikke laste ned men kjøpe cden=????
Ajaco Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 (endret) Tror vel man kan få kjøpt de fleste spill her i verden. Er det et gammelt spill (nintendo 64 og eldre) må du nok lete på ebay ol. Har aldri hørt om Warrock, men går utifra at det finnes netbutikker med spillet, ja.. EDIT: Fant ut nå at det var et Free to play FPS spill ved å gå inn på internet siden. Derfor bør det vel gå greit å laste ned og brenner over på en CD, hvis det er dette du har ønsker om? Og få spillet på en CD. Eventuelt kan du legge det inn på en minnebrikke eller ekstern harddisk, hvis målet er å gi spillet til en venn els. Endret 25. november 2008 av Ajaco
Jajakanskjedet Skrevet 25. november 2008 Forfatter Skrevet 25. november 2008 nei... takk for hjelpen men det jeg ville vite var om det gikk an å kjøpe det. om det kansje var bedre da, og andre fordeler.... viss du forstår
Ajaco Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Hvorfor skulle det være bedre om du kjøper det, når det er en freeware du kan laste ned?
Exxia Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 om det kansje var bedre da, og andre fordeler Hvis du hadde fulgt litt med, så hadde du kanskje merka at det står "BUY PREMIUM SERVICE" over hele nettsiden deres og det popper opp reklame når man skal logge inn in-game?
Ajaco Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Okei, tror jeg skjønner det nå. Han vil ikke kjøpe premium på net, og derfor heller skaffe den permium versonen i butikken, siden faren hans ikke vil bruke sitt kort på en side han ikke stoler på. Am i right? Men i ditt tilfelle: Du må nok kjøpe deg en premium bruker online.
Jajakanskjedet Skrevet 27. november 2008 Forfatter Skrevet 27. november 2008 Okei, tror jeg skjønner det nå. Han vil ikke kjøpe premium på net, og derfor heller skaffe den permium versonen i butikken, siden faren hans ikke vil bruke sitt kort på en side han ikke stoler på. Am i right? Men i ditt tilfelle: Du må nok kjøpe deg en premium bruker online. ganske så rett! men jeg klarte å overtale faren min nå nå har jeg famas, psg, g36 mm
Exxia Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Nå må du huske på at de varer vel ikke i all evighet heller
Exxia Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 (endret) Last ned WR og brenn på cd. Bra du har lest hele tråden. Endret 28. november 2008 av Reavenas
Pokey Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Men i ditt tilfelle: Du må nok kjøpe deg en premium bruker online. Det selges på bl.a GameZone og GAME
TheCatIsALie Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Last ned WR og brenn på cd. Bra du har lest hele tråden. Ikke vær frekk!
Jajakanskjedet Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Last ned WR og brenn på cd. Bra du har lest hele tråden. Ikke vær frekk! lol XD mohahahaha XD
Ajaco Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Han var jo ikke frekk. Han bare fortalte deg at du burde ha lest hele tråden før du uttaler deg.
Jajakanskjedet Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Han var jo ikke frekk. Han bare fortalte deg at du burde ha lest hele tråden før du uttaler deg. men på en lidt morsom, serkastisk måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå