Gå til innhold

Hvilke FPS klarer maskinen min å kjøre?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ute etter ett bra Fps spill som ikke har alt for høye systemkrav. Pc'en min er 5 år gammel...

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Pc'en min:

 

Intel Pentium4 2,53Ghz

1G RAM

Nvidia GeForce4 Ti 4200 128mb

Grensesnitt IEE 1394

Windows XP

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Har allerede Counter Strike: Source, Team Fortress 2, COD 2, og CSS mods...

 

Er veldig takknemlig for svar :D

 

Hilsen Kvekk ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd det geniale spillet Battlefield 2? har spillt det over 450timer online og det anbefales på det sterkeste.

 

Prisguide

 

gamer.no's test

 

Finne også ufattelig mange mods til battlefield 2! De mest kjente er POE, AIX og Sandbox mod. Alle disse er gratis og anbefales !

 

Dette programmet har oversikt og direkte link til de fleste mods til bf2!

 

 

youtube film som viser litt moro med sandbox lagd av en venn.

Ellers bare prøv og søk på bf2 frag movie eller xullx så vil du få mange interisange videor.

 

 

Anbefales på det sterkeste ! See you on the battlefield soldier!

 

 

for å sjekke om pcn din takler bf2 prøv ut DETTE og velg bf2 i feltet.

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

OK! Tusen takk for raskt svar :D Half Life har jeg bestemt meg for å ikke prøve, men

Battlefield skal jeg sjekke ut :)

 

Edit:

 

Maskinen min klarer ikke å kjøre Battlefield 2... Grunnen er grafikk kortet:( På systemrequirementslab kom jeg ikke over minimum engang...

 

Uansett, takk for gode forslag!

Endret av Kvekk
Lenke til kommentar
Half Life har jeg bestemt meg for å ikke prøve

 

Har du prøvd half life 2?

 

Det har jeg, og det faller ikke i min smak.

Æh? Lyver du på første eller andre innlegg? Tipper andre.

 

Du må nesten prøve spillet før du kommer med fordommer. Greit nok at store populære spill pleier å suge, men det gjør ikke Half-Life-serien. Det er uansett litt idiotisk å "bestemme seg" for å ikke gi et spill en sjanse engang.

 

 

Ellers så har du første Call of Duty, Return to Castle Wolfenstein og Unreal Tournament 2004 som burde fungere på din maskin. Alle er veldig gode.

Hvis det er online-FPS du er ute etter anbefaler jeg sterkt et gratis spill som er basert på Return to Castle Wolfenstein, men du trenger ikke å kjøpe sistnevnte for å spille engang. Det heter Wolfenstein: Enemy Territory og det er bare å laste ned og patch, så er du i gang.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Half Life har jeg bestemt meg for å ikke prøve

 

Har du prøvd half life 2?

 

Det har jeg, og det faller ikke i min smak.

Æh? Lyver du på første eller andre innlegg? Tipper andre.

 

Du må nesten prøve spillet før du kommer med fordommer. Greit nok at store populære spill pleier å suge, men det gjør ikke Half-Life-serien. Det er uansett litt idiotisk å "bestemme seg" for å ikke gi et spill en sjanse engang.

 

 

Ellers så har du første Call of Duty, Return to Castle Wolfenstein og Unreal Tournament 2004 som burde fungere på din maskin. Alle er veldig gode.

Hvis det er online-FPS du er ute etter anbefaler jeg sterkt et gratis spill som er basert på Return to Castle Wolfenstein, men du trenger ikke å kjøpe sistnevnte for å spille engang. Det heter Wolfenstein: Enemy Territory og det er bare å laste ned og patch, så er du i gang.

 

Tusen takk for forslag! :D

 

PS: GREIT, jeg kan godt prøve Half Life 2 igjen, men som sagt så har jeg allerede prøvd det...

 

Første innlegg skrev jeg feil. Jeg har prøvd spillet, men har ikke bestemt meg for å kjøpe det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...