veluci Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 hei. ser att enkelte har vanvittig fet flying mount, og eg lurer på hvordan man får slike mounter bortsett fra og samle gull.
Bytex Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 (endret) Vel. Samle gull er vel eneste måten. Koster 5000G bare å kjøpe flying skillen, og det kommer INGEN unna. Disse super mountene som gjennomsiktige drager osv er enden av laaaaaaaaange quest chains for Netherdrakes f.eks. der du må holde på i uker å skaffe nok reputation for faksjonen deres før du kan kjøpe en drage. Men du må uansett ha epic flying skillen for å gjøre questene i chainen. Men hvis du greier deg med en oppgradert versjon av vanlig flying mount, trenger du 5200G eller noe i den duren, og bare kjøper en. Endret 24. november 2008 av Bytex
Bear^ Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 5000 G for skill 200G for mounten. Quester du fra Northrend (70-80) skulle du være temmelig nær når du kommer rundt 80. Begynte med 200G selv da jeg vandret av Zepelineren i Howling Fjord. Kun ved å selge til Vendor har jeg tjent 1100G, er snart level 74.
Bytex Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Plass at du tjener bøtter og spann på å selge alt du gatherer på AH istedet for å bruke det opp på crafting.
Bear^ Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Legger kun blue ut på AH, prisene på Bronzebeard er så fucket at du ender å bruker mer gull på å legge ut enn du får igjen. Grønt selger jeg eller sender til alten min for disenchanting, selger det til Vendor, gidder ikke mokle med AH lengere på slike ting.
Bytex Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Å, jeg mente legge ut gathering, altså skins eller herbs eller ore. Og drite i å bruke alt opp på crafting.
Cpt Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Først må du ha 5000g for skillen til å ri epic flying, så kan du farme rep med The Wyrmrest Accord, så får du denne nuggeten. Ganske enkelt å farme rep med factions nå, siden man kan anskaffe seg tabarden til valgt faction, bruke den, å gaine rep med ønsket faction i hvilken som helst instance.
Amon Amarth Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Lett at jeg skal skaffe den røde dragen ! Yeah
Gege Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 I tillegg må du betale 1000g for å fly i Northrend. Den kan traines på lvl 77
veluci Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Lett at jeg skal skaffe den røde dragen ! Yeah hvordan får du taki den??? guide
McDeath Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Lett at jeg skal skaffe den røde dragen ! Yeah hvordan får du taki den??? guide Altså......les en gang til litt lenger opp du.
veluci Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 spurte en i spillet som hadde sånn drage.. og han sa att han fikk den da han fikk 50 mounts achivmenten.. noen som vet om dette stemmer?
veluci Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 den røde dragen da?? noen sånne som krever litt mindre og få fatt i?
Cpt Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Vist du leser RETT over dette, på samme side i samme tråd, så har jeg forklart ganske greit hvordan man får den røde dragen.
Foxboron Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 den røde dragen da?? noen sånne som krever litt mindre og få fatt i? tar det på 3 ord: Heroic Instance Alle!
veluci Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 hehe, sorry;) men den albino dragen.. når du har fått achivmenten.. hvior får du den da???
Swafty Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Noen som har bilde av denne røde dragen og hva heter den på ordentlig?
Cpt Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 hehe, sorry;) men den albino dragen.. når du har fått achivmenten.. hvior får du den da??? Postkassa. Noen som har bilde av denne røde dragen og hva heter den på ordentlig? Bla litt lengere opp på siden, så ser du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå