Gå til innhold

[GTA]Noen som driver med SAMP drift lengre?


Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Jeg har drevet på med drifting på SAMP (ikke den polakk driftinga med 4WD eller noe) i vell 1 år, men jeg sluttet igjen for noen måneder siden da det ble konflikter i klanen min og jeg ikke orket mer..

 

Har tenkt på å begynne igjen nå når jeg får internett i nye leiligheta, lurer på om det er noen bra drift servere fortsatt..Jeg var med i SDM og NGU før. Veit at "Gta drifting" høres retarded ut, men det er faktisk gøy egentlig, og det kan være vanskelig da noen biler ikke har handling som man kan drifte bra med..

 

Bilene jeg drifta med var Banshee, Elegy og Stallion, trur det var det de het.. :p

 

Hadde også en del mods, som Nissan Silvia og Mustang '69 skins + røyk effekter og Sakina (drifthill)

 

Håper på respons : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hm, tror det eksisterer mangfold av servere enda ja. Chillpoint holder jo på og, så det er bare og prøve så ser du :)

 

Forresten, du nevnte ikke Infernus på listen, du drifter da vel med infernus?!?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Infernus er 4WD.. Firhulstrekk er powerslide. Tohjulstrekk er drift :)

My bad =P Elsker powerslide btw, ligge breitt i svingene er fewtt. Men har du skjekket om det er noen slike servere oppe lengre? Trodde det skulle være det altså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Aww :\ Lurer nesten på å installere det igjen, men er jævla gøy og burne/drifte i gta iv med dukes og da, hehe. Den er jo så skikkelig baktung at du kan dra i sirkler helt til hjulet går av uten å varme den opp først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...