Gå til innhold

Hjelp: Hvordan kan jeg ta back up av en harddisk som ikke er tilkoblet dvd brenner eller har USB


OleC83

Anbefalte innlegg

Beklager hvis dette er feil kategori og poste under, men fant ikke noe annet passende sted.

 

Problemet mitt er at jeg har en LG DVD og Harddisk opptaker til tv. Men det er noe feil med software på brenneren. Jeg skulle gjerne hatt ut noen av opptakene over på min MacMini eller pc.

 

Noen som kan hjelpe meg med dette. Enheten har ikke USB utgang og brenneren funker som sagt ikke.

 

Er takknemlig for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager hvis dette er feil kategori og poste under, men fant ikke noe annet passende sted.

 

Problemet mitt er at jeg har en LG DVD og Harddisk opptaker til tv. Men det er noe feil med software på brenneren. Jeg skulle gjerne hatt ut noen av opptakene over på min MacMini eller pc.

 

Noen som kan hjelpe meg med dette. Enheten har ikke USB utgang og brenneren funker som sagt ikke.

 

Er takknemlig for alle svar.

 

Vet du hvilket filsystem det er på harddisken? Hvis det er noenlunde normalt system kan du jo bare flytte disken over i egen PC

Lenke til kommentar
Vet du hvilket filsystem det er på harddisken? Hvis det er noenlunde normalt system kan du jo bare flytte disken over i egen PC

 

Var dette jeg også tenkte litt på. Ellers så lurte jeg litt på å koble til en ekstern dvd brenner, men vet ikke hvor bra resultatet av det blir.

Lenke til kommentar
Vet du hvilket filsystem det er på harddisken? Hvis det er noenlunde normalt system kan du jo bare flytte disken over i egen PC

 

Var dette jeg også tenkte litt på. Ellers så lurte jeg litt på å koble til en ekstern dvd brenner, men vet ikke hvor bra resultatet av det blir.

 

Hvordan skulle du koble den til da?

Lenke til kommentar
Vet du hvilket filsystem det er på harddisken? Hvis det er noenlunde normalt system kan du jo bare flytte disken over i egen PC

 

Var dette jeg også tenkte litt på. Ellers så lurte jeg litt på å koble til en ekstern dvd brenner, men vet ikke hvor bra resultatet av det blir.

 

Hvordan skulle du koble den til da?

 

Tenkte på en sånn brenner som man kan koble til via de samme utgangene man bruker for å koble den til tv´n, men en slik er jo ganske dyr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...