Gå til innhold

Rollespil på xbox?


Shai'Tan

Anbefalte innlegg

har anbefalt Baldurs gate: Dark Alliance, men hører att spillet skal være så kort, synes det er litt bortkastet og bruke 599kr på ett spill du går gjennom på en dag. Jeg er kanske en av de få som liker character building, elsker og jobbe med skills og stats for og få til en god person :lol: har sett litt på sudeki og det ser veldig bra ut. skal kjøpe morrowind når det kommer som platinum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har anbefalt Baldurs gate: Dark Alliance, men hører att spillet skal være så kort, synes det er litt bortkastet og bruke 599kr på ett spill du går gjennom på en dag. Jeg er kanske en av de få som liker character building, elsker og jobbe med skills og stats for og få til en god person :lol: har sett litt på sudeki og det ser veldig bra ut. skal kjøpe morrowind når det kommer som platinum.

 

Som en die-hard rollspiller liker jeg også det, men det er morsomt å kunne koble av med litt tankeløs hack & slash i Forgotten Realms. Joda, spillet er ganske kort. En kan greie det på 10 timer, men det er veldig morsomt så lenge det varer.

Lenke til kommentar

Hey... Baldur's Gate er ikke så jævlig kort som noen skal ha det til. Greit nok, det er vel kanskje i korteste laget for et RPG, men det gir fortsatt massevis med god og variert underholdning. Dessuten, coop mode er jo dødsbra og forlenger livet på spillet i lang tid etter min mening.

 

Er det verdt kr. 599? Nei, det synes jeg ingen spill er. Spill er for dyre i Norge. Bestilte mitt i USA fra ebay.com for kun $25.

Og *DET* er det verdt! :woot:

 

Til juni kan vi også alle glede oss til "Dungeons and Dragons Heroes" med støtte for 4 spillere. Til høsten kommer også "Dark Alliance II" YES!!!!

 

 

Til slutt: Noen som husker det gode gamle "Obitus" på Amiga?? Beste RPG jeg har spilt før Dark Alliance kom....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...