Pepsi Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg bestilte akkurat en SE T700 på Expasys. Noen som har erfaringer fra det nettstedet? Valgte å få tilsendt faktura og ikke legge igjen noen kort nr. Prisen er oppgitt i NOK eks.mva, men faturaen ville være i Euro. Kan jeg regne med å betale mer enn den prisen som er oppgitt i NOK? Takker for alle innspill her.
kjartana Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg bestilte akkurat en SE T700 på Expasys.Noen som har erfaringer fra det nettstedet? Valgte å få tilsendt faktura og ikke legge igjen noen kort nr. Prisen er oppgitt i NOK eks.mva, men faturaen ville være i Euro. Kan jeg regne med å betale mer enn den prisen som er oppgitt i NOK? Takker for alle innspill her. At prisen oppgis i Euro og uten norsk mva tyder på at pakken sendes fra utlandet. Er verdien da over 200 vil du risikere å betale norsk mva (25%) ved innførsel. Ellers kan nevne at Expansys lenge lå på ripoff-serveren. Men aner ikke hva bakgrunnen var for den serveren er tatt ned i dag.
Pepsi Skrevet 23. november 2008 Forfatter Skrevet 23. november 2008 Jeg bestilte akkurat en SE T700 på Expasys.Noen som har erfaringer fra det nettstedet? Valgte å få tilsendt faktura og ikke legge igjen noen kort nr. Prisen er oppgitt i NOK eks.mva, men faturaen ville være i Euro. Kan jeg regne med å betale mer enn den prisen som er oppgitt i NOK? Takker for alle innspill her. At prisen oppgis i Euro og uten norsk mva tyder på at pakken sendes fra utlandet. Er verdien da over 200 vil du risikere å betale norsk mva (25%) ved innførsel. Ellers kan nevne at Expansys lenge lå på ripoff-serveren. Men aner ikke hva bakgrunnen var for den serveren er tatt ned i dag. Telefonen blir sendt fra England, så jeg regner med at jeg må betale norsk moms i tillegg. Det har jeg tatt høyde for Regner ikke med at jeg slipper unna det. Får vel bare se hva som skjer, og om det dukker opp noen telefon. Er litt skeptisk, så jeg er glad jeg ikke la igjen kortnummer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå