Gå til innhold

[LOTRO]Mines of Moria Screenshots (SPOILERS)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker.

Så ser jeg at i alle fall manidress kjører på Vista 64-bit. Jeg gjør det samme, og har en sykt bra maskin men sliter litt til tider. Plutselig får jeg en enorm lag. Det har ingen sammenheng; jeg kan f.eks. være i Dolven-View med 1000 personer rundt meg uten noe lag. Så går jeg inn i spider-nest solo instance hvor jeg opplever en syyyk lag. Jeg har mistanke om at det er memory leak, men har ikke klart å fikse det ennå. Har prøvd mange nyere skjermkortdrivere til nVidia 9800GX2, men de gir DX10 shadowbug. Det vil si at skyggene blir helt ødelagte, prikkete og strekete. Jeg må derfor kjøre på en relativt gammel skjermkortdriver.

Skrevet (endret)
Takker.

Så ser jeg at i alle fall manidress kjører på Vista 64-bit. Jeg gjør det samme, og har en sykt bra maskin men sliter litt til tider. Plutselig får jeg en enorm lag. Det har ingen sammenheng; jeg kan f.eks. være i Dolven-View med 1000 personer rundt meg uten noe lag. Så går jeg inn i spider-nest solo instance hvor jeg opplever en syyyk lag. Jeg har mistanke om at det er memory leak, men har ikke klart å fikse det ennå. Har prøvd mange nyere skjermkortdrivere til nVidia 9800GX2, men de gir DX10 shadowbug. Det vil si at skyggene blir helt ødelagte, prikkete og strekete. Jeg må derfor kjøre på en relativt gammel skjermkortdriver.

Haha, du sa det der! F.eks når jeg går inn i bree så nekter pcen å samarbeide! Det tar litt tid før pcen kommer tilbake til sin normale fps. Det har egentlig gått ganske mye bedre inni moria med fps`en, enn det gikk i shadows of angmar. Sjeldent jeg får kjempe laggs inni moria,men når jeg går til bree så erre bare å driite laangt!

Endret av manidress
Skrevet

Ja, det er bedre i Moria enn gamle områder. Vel vel, da er jeg i alle fall ikke alene om problemet. Må være dårlig programmering/klient for av drivere har jeg prøvd litt av vært og ikke bare til skjermkortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...