Gå til innhold

bærbar pc til litt spill, photoshop/ musikkproduksjon.


Anbefalte innlegg

Hei er på utkikk etter en bærbar pc til spill og musikkproduksjon. En del tunge musikkprogrammer som krever sitt. Spill jeg spiller er call of duty 4, stort sett.

 

Trenger en rask prosessor som kan takle flere programmer samtidig. , bør ha minst 4gig ram, et bra skjermkort, og minimum 250 gig harddisk.

 

Budsjett: 8000-9000 kr

 

Har sett på noen acer maskiner, men er usikker på hvilken. da jeg ikke vet hvilken prosessor som er rask, og skjermkort. Har forstått det sånn at hvertfall 9600 gt 512 mb er et bra skjermkort.

 

Kom med noen tips da vel,

 

på forhånd takk.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei er på utkikk etter en bærbar pc til spill og musikkproduksjon. En del tunge musikkprogrammer som krever sitt. Spill jeg spiller er call of duty 4, stort sett.

 

Trenger en rask prosessor som kan takle flere programmer samtidig. , bør ha minst 4gig ram, et bra skjermkort, og minimum 250 gig harddisk.

 

Budsjett: 8000-9000 kr

 

Har sett på noen acer maskiner, men er usikker på hvilken. da jeg ikke vet hvilken prosessor som er rask, og skjermkort. Har forstått det sånn at hvertfall 9600 gt 512 mb er et bra skjermkort.

 

Kom med noen tips da vel,

 

på forhånd takk.. :)

 

Bumper denne, er på utkikk etter en pc med lignende spesifikasjoner selv innenfor samme budsjett, håper at noen med peiling på bærbare kan legge inn ett par tips her :)

Lenke til kommentar
Acer 6935

 

Finnes andre plasser også, men var der jeg kjøpte min :)

Kjapp pc som fungerer fint til mitt bruk, spill og video :)

Plusset er 16" skjerm :)

Det finnes 2 typer skjerm til den, den ene har 1920x1080, men kan ikke finne noen i norge som selger den versjonen.

 

Den jeg linket til tror jeg faktisk er oppgraderingen til 6935, ettersom jeg linket til 6938G :) syns Elkjøp sin var for overpriset hvertfall :)

Lenke til kommentar

Når du skal drive med musikkprod. er det vel en fordet å ha et godt lydkort. Er litt usikker på om det finnes bærbare med dedikert lydkort, men det er kansje noen andre som vet?

 

 

Acer 6935

 

Finnes andre plasser også, men var der jeg kjøpte min :)

Kjapp pc som fungerer fint til mitt bruk, spill og video :)

Plusset er 16" skjerm :)

Det finnes 2 typer skjerm til den, den ene har 1920x1080, men kan ikke finne noen i norge som selger den versjonen.

 

Den jeg linket til tror jeg faktisk er oppgraderingen til 6935, ettersom jeg linket til 6938G :) syns Elkjøp sin var for overpriset hvertfall :)

 

 

 

Nei, det gjorde du ikke. Du linket til samme som NO_TECH. Og den var faktisk 500kr billigere på Elkjøp!

Endret av hardcoregamer93
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

http://www.netonnet.no/index.asp?iid=143762

 

Men helt seriøst, COD funker på Macbook, og du bør definitivt skaffe deg en mac etter ditt bruk, den er dyrere men jaggu yter den godt også!

 

http://store.apple.com/no/browse/home/shop.../family/macbook

 

Den billigste yter like godt som de andre, det er mest utseende og hvor robust den er. Skaff deg den helt til venstre, du klarer aldri å ødelegge den ved normalt bruk. Aliminium er ganske slitasje sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...