Gå til innhold

Print på lerret


Anbefalte innlegg

Hei, noen som har erfaringer og dele her? Skal ha en utskrift på lerret i ca 60x40. Har sett at japan photo er veldig billig i forhold til mange andre. Noen som har erfaringer med de? Vurderer og prøve dette eller om jeg skal ta farvelabben eller lignende til en helt annen pris? Håper på noen gode tips, mvh Gert A :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at man slett ikke alltid får det man betaler for. Eksempelvis pleier Japan Photo å levere bedre prints enn langt dyrere kjeder som FotoKnudsen og Elite Foto.

 

Den gode nyheten er at jeg ikke pleier å betale for prints jeg ikke synes er gode nok, og ingen av kjedene har hatt innvendiger når jeg har bedt om pengene tilbake.

 

På lerret har jeg hatt god erfaring med allkopi. De er rimelige og vet hva dem driver med. Her er det mulig å ringe printlab'en og avtale eventuelle justeringer, fargeformater og lignende, noe som ofte er en utfordring med andre lab'er. Ser ut som om dem printer på Epson, noe som forhåpentligvis betyr K3-blekk og lang levetid.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Takker for svar! Det ble til at jeg prøvde japan photo for og se om det var verdt prisen. Nå har ikke jeg sett så mange print på lerret, men syntes det ble meget bra. Fargene, lys og kontrast stemte også veldig bra, bedre enn jeg får til meg egen skriver. (har en kalibrert skjerm på en bærbar). Hadde mine tvil når jeg bestilte pga prisen, men det ble overraskende bra. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...