Lego Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Fikk nyhetsbrev fra jowood i dag ang. Gothic 3 Forsaken God. Der lå det følgende link: http://www.jowood.com/?lang=en&site=2&..._AO&pfid=PC Hvem har utviklet denne tilleggspakken? Noen som har prøvd den? fikser den bugs og performance issues? (siste community patch virket ikke serlig bra for meg). Dette har gått meg hus forbi, visste ikke det skulle komme tillegspakke engang.
Zonaren Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Fikk nyhetsbrev fra jowood i dag ang. Gothic 3 Forsaken God. Der lå det følgende link:http://www.jowood.com/?lang=en&site=2&..._AO&pfid=PC Hvem har utviklet denne tilleggspakken? Noen som har prøvd den? fikser den bugs og performance issues? (siste community patch virket ikke serlig bra for meg). Dette har gått meg hus forbi, visste ikke det skulle komme tillegspakke engang. jeg har kjøpt spillet, og det er stort sett det samme som originalen med en smule grafikk-forbedringer. det første jeg merket var at slåssinga var akkurat som før med unntak av at du ikke kan gjøre noe når du er tom for stamina. du kan bare stå der å ta imot slag etter slag eller rett og slett bare springe som en gal til nermeste allierte e.l. For de som er Gothic-fans anbefaller jeg å vente til en mulig patch der dette blir forandret. Dessuten lagger det nesten like mye og save-tiden er fortsatt lang, for ikke å snakke om loadinga.
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Gleder meg så vanvittig. Kjenner det er vanskelig å vente, har forhåndsbestillt på gamezone.no . Synd at save og loade tiden ikke har blitt bedre, for det var det eneste dumme med Gothic 3. Ellers var spillet helt perfekt i mine øyne
Caliburn Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 For dere hardbarka Gothic fans anbefaler jeg å la dette spillet være. Dette har blitt rushet ut, på bekostning av kvaliteten. F.eks er voice actoren til vår nameless-hero byttet ut med en som ikke ligner i det heletatt. Og for å gjør dette spillet enda mer flaut, har de brukt den gamle voice actoren på dialoger som er like som Gothic 3. Jeg la spillet på hylla etter 35 min.
Anech Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Har fast going days buggen blitt fikset? Den med at det går ca 280dager/sekund?? Det var det mest irriterende for min del..
Stifi Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Sies å ikke være så stor forskjell fra Gothic 3, og nå snakker jeg om ille.
Wartom Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Ikke kjøp dette. Jeg henger mye på et forum med mange Gothic fans og mange av de har kjøpt Forsaken God. Det er ELENDIG og ekstremt buggete. Det er som å slippe ut et halvferdig spill. Jeg har sett videoer og bilder. Jeg blir nesten kvalm. Jowood has mistet all respekt i mine øyne.
Lego Skrevet 27. november 2008 Forfatter Skrevet 27. november 2008 Huff dette var trist lesing =( Men jeg viste helt ærlig ikke hva jeg skulle forvente, da kjøper jeg det nok ikke. Takk for tilbakemeldingene =)
KayAU Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Hadde ingen forventningar til denne ekspansjonspakken. Det er ikkje hipp som happ kven som er utviklar for eit spel. Der er ingen grunn til å ha forventningar til Forsaken Gods eller Gothic 4 basert på Piranha Bytes sine tidlegare prestasjonar. Risen, derimot, ser eg fram til. Kay
Patton Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Hadde ingen forventningar til denne ekspansjonspakken. Det er ikkje hipp som happ kven som er utviklar for eit spel. Der er ingen grunn til å ha forventningar til Forsaken Gods eller Gothic 4 basert på Piranha Bytes sine tidlegare prestasjonar. Risen, derimot, ser eg fram til. Kay Jepp, Risen gleder jeg meg til. Synes Gothic mistet mye av sjarmen sin i 3'eren, saa jeg er mer hypp paa en ny verden fra Pirahna gutta enn videreutvikling av Gothic verden. Ekspansjonspakken hopper jeg dermed glatt over. Gothic 4 kjoeper jeg foerst etter aa ha lest omtale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå