Gå til innhold

Itunes og Linux

trheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken distro er det? Itunes finnes ikke såvidt meg bekjent til Linux, men det finnes alternativer :)

distro? alternativer? :dribble:

Skrevet

orker ikke å gi noen innføring i Linux nå, så jeg spør noe annet: Du nevnte at du hadde skaffet deg en "16gb'er" mener du en av de små bærbare maskinene? Hvilken har du?

Skrevet
Nå er ikke jeg proff. i Linux men du kan jo prøve deg fram med Wine, noe som gjør at du kan kjøre .exe program i Linux.

ok,da får jeg se litt på wine

Skrevet

Blir mye unødvendig styr for å få inn wine på acer one, og jeg kan ikke tenke meg at noen ville styre med itunes på en acer one. Du kan derimot prøve deg på f.eks Amarok eller banshee dersom du vil ha et program som både spiller musikken din og holder styr på ipoden. Dersom du ikke trenger avspillingsmuligheter kan du titte på f.eks gtkpod.

Kan nevne at Amarok er mitt absolutte favorittprogram når det kommer til avspilling og organisering av musikk.

Skrevet

Det siste jeg hørte angående iphone + linux er at de tradisjonelle programmene som funker med ipod ikke kan kommunisere med iphone 3G eller iphone med v2 firmware. Mulig dette har endret seg nå nylig, men jeg tror fortsatt ståa er slik.

Skrevet
Kan nevne at Amarok er mitt absolutte favorittprogram når det kommer til avspilling og organisering av musikk.

+1

+1 more.

+1

Kanskje ikke det letteste musikk"avspilleren" men jeg liker den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...