Gå til innhold

A Vampyre Story Hjelp tråd for oss som spilll dette.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, den sier faktisk ikke en dritt. :p Hva trenger du hjelp med? Installeringen? Finne et sted å kjøpe det? Forstå engelsk? En gåte? Historien? Finne ut hvem som har stemmene? :p

Edit: Har det ikke selv, men sitter du fast kan sikkert www.gamefaqs.com hjelpe deg. ;)

Endret av thecrow77
Skrevet

Jeg sitter fast! ;P

Har snakket med rottene om å kverke katta, men vet ikke hvordan jeg kommer til kjøkkenet.

Vet heller ikke hvordan jeg får nøkkelen ut av Gargoyl'en heller ;P

Skrevet
Jeg sitter fast! ;P

Har snakket med rottene om å kverke katta, men vet ikke hvordan jeg kommer til kjøkkenet.

Skal du få nøkkelen ut av gargoylen, så trenger du å hente sverdet som er inne. "Rusty Sword". Du skal bruke sverdet på "Angelic Statue".

Men først må du gjøre et par ting.. Du er nødt til å hente avispapiret fra kisten til Shrowdy. Snakk med rottene, gi de "Fruits and nuts" og be de skru av fontenen. Snakk med fontenen for kombinasjonen til låsen til kisten. Snakk så med Iron Maiden. Da kan du åpne kisten. Avisen gir du til Edgar.

Du må komme deg ned i Pit for å kunne gi Edgar den siste delen for å kunne få nøkkelen. Prøv å få opp Pit døra, du får den ikke opp, bruk body lotion på hinges. Bruk Fruit And Nut på Crushing Device og fyll opp Body Lotion flaska og bruk den nye oljen på den siste hingen. Lukk opp Pit døra.

Bruk Clothes pin som du får av Edgar når du gir han avispapiret, og bruk det på kompanjongen din (flaggermusen) så flyr han ned i pit. Ikke glem å kaste ned en Lit Torch så han kan se. Gi benet som du finner i pit til Edgar.

Etter det må du bruke sverdet på Angelic Statue, og gargoylen blir knust. Bruk så Taunt så han gir deg nøkkelen.

Lurer du fortsatt på noe, bare spør!

Skrevet
Jeg sitter fast! ;P

Skal du få nøkkelen ut av gargoylen, så trenger du å hente sverdet som er inne. "Rusty Sword". Du skal bruke sverdet på "Angelic Statue".

Men først må du gjøre et par ting.. Du er nødt til å hente avispapiret fra kisten til Shrowdy. Snakk med rottene, gi de "Fruits and nuts" og be de skru av fontenen. Snakk med fontenen for kombinasjonen til låsen til kisten. Snakk så med Iron Maiden. Da kan du åpne kisten. Avisen gir du til Edgar.

Du må komme deg ned i Pit for å kunne gi Edgar den siste delen for å kunne få nøkkelen. Prøv å få opp Pit døra, du får den ikke opp, bruk body lotion på hinges. Bruk Fruit And Nut på Crushing Device og fyll opp Body Lotion flaska og bruk den nye oljen på den siste hingen. Lukk opp Pit døra.

Bruk Clothes pin som du får av Edgar når du gir han avispapiret, og bruk det på kompanjongen din (flaggermusen) så flyr han ned i pit. Ikke glem å kaste ned en Lit Torch så han kan se. Gi benet som du finner i pit til Edgar.

Etter det må du bruke sverdet på Angelic Statue, og gargoylen blir knust. Bruk så Taunt så han gir deg nøkkelen.

Lurer du fortsatt på noe, bare spør!

Fant det ut ;) Takk

Mangler eye of newt til parfymen som skal sprayes på golemen nå da :p

Skrevet

hey... adventure spill skal man holde på en stund-- lete litt..

Å bruke walkthrough og tips er greitt.. men, etter timer/dager/uker med frustrasjon !!

Skrevet (endret)

Skulle neeesten tro det er trolling på gang.

Må skjekke ut dette spillet!

Edit: Ser at det er de samme som laget Moneky Island spillene også!

Deffentlig dette på skjekkes ut. [Leif stay].

Endret av Lord Grÿllwotth
Skrevet (endret)

Perfume Bottle with the Perfume Refill Bottle hvordan finner du refill bottle?

Endret av smy
Skrevet (endret)

Takker for hurtig svar Joachim_F :thumbup:

Tjoom. Angående spillelisten.. Er det en bug at jeg ikke kan gjøre noe med blyanten/pennen som ligger der? (Tror nesten alt er bug nå, etter at jeg fikk plukket opp samme snøballhode to ganger ^^)

Endret av Jarek
  • 2 uker senere...
Skrevet
Ja, det er nok en bug at du kan plukke opp samme snømannhode to ganger. Men det har heldigvis ingen negative konsekvenser for løsningen på den oppgaven.

hvorfor tror du å plukke opp snømannhodet var bug? det er jo to snømenner der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...