barin Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 (endret) hvis noen ikke har fått tak i collectors eddition men har lyst på det har de 4-5 stk igjen på Expert Ski... de går for rundt tusenlappen på finn så tenkte det fortsatt er interesse for dem EDIT: er wrath of the lich king jeg snakker om Endret 20. november 2008 av barin
MrLeftfield Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 hvis noen ikke har fått tak i collectors eddition men har lyst på det har de 4-5 stk igjen på Expert Ski... de går for rundt tusenlappen på finn så tenkte det fortsatt er interesse for dem EDIT: er wrath of the lich king jeg snakker om no offence, men....jobber du for expert?
Romis Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 hvis noen ikke har fått tak i collectors eddition men har lyst på det har de 4-5 stk igjen på Expert Ski... de går for rundt tusenlappen på finn så tenkte det fortsatt er interesse for dem EDIT: er wrath of the lich king jeg snakker om Reklamering er ikke lov på forumet.
SilverCRX Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Må da være lov til å tipse om at det finnes igjen CE et sted? Jeez, ro ned hobby-modereringen..
Rookie_NO Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Sist jeg var på Elkjøp på Karihaugen vasset jeg gjennom CE utgaver av WotLK i forsøket på å nå PC-spill hylla...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå