Gå til innhold

Heroes Volume Four; "Fugitives". [SISTE episode 27.april, An Invisible Thread]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke REBEL ando og hiro a? vi har ikke sett stort til de.

men ang denne episoden, jeg blir bare mer og mer frustrert as, de bruker ikke kreftene sine fullt ut, jeg mener, når både peter og parkman har samme krefter, burde de FINT klare å lage en illusjon slik at de kunne fått de andre til å TRO at de fanger parkman, er så ufattelig lame as, de kan bruke den illusjon-effekten mange steder. han brukte den jo for å late som om han ble drept av han fyren.

Lenke til kommentar
Lurer heller på hvem faren til Sylar er, den lille roadtrippen har vart lenge nok nå. At det blir en real slosskamp mellom ham og faren er nok ikke til å unngå, eller så blir de partners in crime.

Faren til sylar er jo faren til sylar, ikke mer enn det.

 

Hvis du lurer på hvem som spiller ham så er det john glover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Mister ikke Peter sine "fly krefter" når han overtok Parkmans Telepati ?

Stusset litt over at han plutselig lettet fra bakken.

 

Kanskje han har to krefter ?

 

Spennende slutt, lurer på hva claire finner ut av. Og ikke minst hva som skjer med parkman.

 

Edit:

Tror Angela Petrelli er "The Rebel", hun prøver å ta knekken på Nathan fra innsiden.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Mister ikke Peter sine "fly krefter" når han overtok Parkmans Telepati ?

Stusset litt over at han plutselig lettet fra bakken.

 

Kanskje han har to krefter ?

 

Spennende slutt, lurer på hva claire finner ut av. Og ikke minst hva som skjer med parkman.

 

Edit:

Tror Angela Petrelli er "The Rebel", hun prøver å ta knekken på Nathan fra innsiden.

dude... fikk du ikke med deg den scenen med peter, mora hans og nathan, hvor de satt å prata?.... nathan redda han, bokstavelig talt fløy inn og redda han

Lenke til kommentar
Jeg tror REBEL er hu datadama fra sesong 1

Hun er død.

Teknisk sett er hun ikke i live, MEN hun lastet bevistheten sin over i en satelitt som går i bane rundt jorda... Dette blir vist i en av de offisielle tegenseriene som blir gitt ut med Heroes...

 

Tror enten det er hun eller Micha som gjør det siden de er SVÆRT gode med datamaskiner...

Lenke til kommentar
Jeg tror REBEL er hu datadama fra sesong 1

Hun er død.

Teknisk sett er hun ikke i live, MEN hun lastet bevistheten sin over i en satelitt som går i bane rundt jorda... Dette blir vist i en av de offisielle tegenseriene som blir gitt ut med Heroes...

Hvis du hadde lest alt så hadde du visst hvorfor jeg sa hun var død.

 

HUN HAR BLITT SLETTET.

Lenke til kommentar
Jeg tror REBEL er hu datadama fra sesong 1

Hun er død.

Teknisk sett er hun ikke i live, MEN hun lastet bevistheten sin over i en satelitt som går i bane rundt jorda... Dette blir vist i en av de offisielle tegenseriene som blir gitt ut med Heroes...

 

Tror enten det er hun eller Micha som gjør det siden de er SVÆRT gode med datamaskiner...

 

Håper det er Micha :love:

Lenke til kommentar

hmm skuffende og svak episode.

 

hvorfor så mye fokus på whiny-Claire og mora hennes? Mora er en virkelig kjedelig karakter.

 

Har Nathan endelig sett lyset? Og hvordan klare mor Petrelli og hindre ham og fly etter Peter? Skjønte ikke helt betydningen av det hun sa.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det er litt rart fordi hvis dere så i den India episoden som Hiro og Adno skulle stoppe bryllupet? Så fikk de en melding fra ''Rebel'' hvor det stod Save Parkman eller noe sånt men da kan det ikke være Mikah fordi han er ikke synsk. Med mindre han har en som kan male fremtidne med seg eller noe sånt da såklart :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...