Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente slo opp med kjæreste for hun ville være sammen med meg


Gjest guest

Anbefalte innlegg

Her i forrige uke slo en av mine beste kamerater sine kjærester opp mad ham, og igår snakket jeg med henne, og hun sa at grunnen til at hun slo opp var fordi hun ville bli sammen med meg i stedet. De har vært sammen i nesten 2 år, og verken jeg eller henne har gitt tegn til interesse for hverandre.

 

Kameraten min tror hun slo opp av andre grunner, men hva vil han si om jeg plutselig er blitt sammen med henne?

og hva om jeg ikke blir sammen med henne? da har de joi brutt opp forholdet sitt forgjeves. :(

 

Føler meg som en ussel kamerat dersom jeg "stjeler" kjæresten til en nær venn av meg. samtidig virker jeg avvisende ovenfor henne og begge vil bli sint på meg uansett :S

 

Er i et skikkelig dilemma her! Hva synest dere jeg burde gjøre?

 

håper virkelig på svar :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Marita_*
Her i forrige uke slo en av mine beste kamerater sine kjærester opp mad ham, og igår snakket jeg med henne, og hun sa at grunnen til at hun slo opp var fordi hun ville bli sammen med meg i stedet. De har vært sammen i nesten 2 år, og verken jeg eller henne har gitt tegn til interesse for hverandre.

 

Kameraten min tror hun slo opp av andre grunner, men hva vil han si om jeg plutselig er blitt sammen med henne?

og hva om jeg ikke blir sammen med henne? da har de joi brutt opp forholdet sitt forgjeves. :(

 

Føler meg som en ussel kamerat dersom jeg "stjeler" kjæresten til en nær venn av meg. samtidig virker jeg avvisende ovenfor henne og begge vil bli sint på meg uansett :S

 

Er i et skikkelig dilemma her! Hva synest dere jeg burde gjøre?

 

håper virkelig på svar :S

 

I vennine gjenger er sånn uakseptabelt hvis man skulle bli sammen med eksen til vennina eller verre han slår opp

med henne pga vennina hennes.

Jeg vet ikke hvordan det er mellom gutter og om det er litt "greiere" å "dele" kjæreste.

 

Lykke til ihvetfall

Lenke til kommentar
Her i forrige uke slo en av mine beste kamerater sine kjærester opp mad ham, og igår snakket jeg med henne, og hun sa at grunnen til at hun slo opp var fordi hun ville bli sammen med meg i stedet. De har vært sammen i nesten 2 år, og verken jeg eller henne har gitt tegn til interesse for hverandre.

 

Kameraten min tror hun slo opp av andre grunner, men hva vil han si om jeg plutselig er blitt sammen med henne?

og hva om jeg ikke blir sammen med henne? da har de joi brutt opp forholdet sitt forgjeves. :(

 

Føler meg som en ussel kamerat dersom jeg "stjeler" kjæresten til en nær venn av meg. samtidig virker jeg avvisende ovenfor henne og begge vil bli sint på meg uansett :S

 

Er i et skikkelig dilemma her! Hva synest dere jeg burde gjøre?

 

håper virkelig på svar :S

 

Kommentar til den uthevede delen:

 

Hvis dama hans føler det slik at hun vil heller ha en annen (i dette tilfellet deg) i stedet for ham, så er forholdet i realiteten over uansett. Du må ikke føle noe press på grunn av dette.

 

Generell kommentar:

 

Ligg unna denne jenta hvis du har vennskapet med kompisen din kjært. Det er hardt nok for ham om ikke bestekompisen blir sammen med eksen samme slengen. En ekte kompis holder fingrene fra fatet.

 

Og et spørsmål:

 

Er du over tid vært gjensidig interessert eller er det tanker som har dukket opp når muligheten nå bød seg? Hvis sistnevnte; muligens bare redd for å misse en mulighet?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Slasken_*

Akkurat dette hendte med meg, og det jeg gjorde var at jeg sa til kompisen min at dama sa akkurat det du sier. Kompisen min er jo temmelig artig så han sa bare "du, gjør meg en tjeneste, pul henne og dump henne og si det var fordi hun ikke passet kroppslig". Var jo faen ikke fint gjort(eg gjorde det) men faen bro's before hoe's!

 

Dama ble helt ødelagt, men sånn går det når du leker med folk på denne måten. Eneste hun var etter var å lage faen.

Lenke til kommentar

Hør her mister... føler du egentlig noe for denne dama? Slik du fremstiller ting og stiller spørsmål så virker det på meg som om du vil bli samen med henne av rein pliktfølelse. Hvor teit og evneveikt er ikke det? Skal du ha deg ei dame skal du ha deg ei som DU VIRKELIG VIL HA! Ikke ei som kommer luntende til deg og bare gir deg en ide du aldri har hatt før.

 

Ellers så har vi aspektet med kompisen din. Si meg, er han kompisen din eller henger du med han fordi du ikke har annet å gjøre på? Om han er din kompis så er det noe som heter lojalitet og integritet. Så langt har du ikke sviktet offentlig, men du har sviktet inni deg. Så hva blir det til? Sett deg ned og tenk gjennom verden slik den virkelig er og finn ut hva du vil, hva du er villig til å ofre og hva konsekvensene blir.

Lenke til kommentar

The Bro Code (i PDF)

 

Article 1:

Bros before hoes. Always remember, girlfriends come and go, but your boys are always there. Breaking this rule is to commit the cardinal sin against Team Testosterone.

 

Article 20:

Bros Before Hoes. I know, I already used it. I can't stress it enough, though. It is absolutely infuriating how many of my guy friends have become insufferable ***** since they've gone out with someone.

Endret av jale
Lenke til kommentar

Jeg har to kompiser (vi kaller dem Sputnik og Sven O.) som har fått et litt turbulent forhold. Sputnik hadde ei flott jente, men jenta slo opp. Et par måneder senere finner vi ut at Sven O. har hatt en ting gående med denne jenta. Sputnik blir veldig sjalu på Sven O. når de henger sammen og jenta er tilstede.

 

Så i det siste har jeg og Sputnik distansert oss fra Sven O. Jeg fordi jeg ikke tolererer oppførselen til Sven O. Det er ikke slik man behandler gode kompiser man har vært sammen med siden barneskolen.

 

Hvordan du vil tolke denne historien, trådstarter, får være opp til deg. Du får bedømme hvor viktig denne kameraten er. Selvsagt, det kan gå bra - men for meg selv: Ikke faen om jeg hadde tatt sjansen.

Lenke til kommentar
De har vært sammen i nesten 2 år, og verken jeg eller henne har gitt tegn til interesse for hverandre.

 

håper virkelig på svar :S

 

Er ikke svaret ganske så åpenbart da man?? :dontgetit: Du skriver jo svart på hvit at hverken du eller hun har gitt noen form for utykk for å være interestert i hverandre. Hva har skjedd? Er det først nå som hun er singel og rullet ut den røde løperen til deg at du helt ut av det blå har blitt interesert i henne? At det går an. Skjønner at man kan føle seg alene når man er singel, men man blir ikke sammen for å være sammen sier nå jeg :dontgetit:

 

Sefølgelig kommer vennen din til å være både knust og lei og alt det som medfører når han finner ut at to personer som overhode ikke var interesert i hverandre når de to var sammen plutselig blir et par.

 

Du må jo tenke litt selv her, dama har vært i et forhold i nesten 2 år, slår opp og vil allerede inn i et nytt et, og det med en hun overhode ikke hadde noe interesser for før nå helt plutselig..

Lenke til kommentar
Auda, fæl situasjon. Spørsmålet er vel om du liker ho eller ikke. At hun har mer lyst på deg enn kameraten din er ikke din feil, og om du mener det er verdt å gå i forhold med ho så gjør det

Da risikerer han å miste en venn. Om å miste en venn er verdt for å få seg noen ligg er opp til han.

Men damer kommer og går, venner blir.

Lenke til kommentar
Auda, fæl situasjon. Spørsmålet er vel om du liker ho eller ikke. At hun har mer lyst på deg enn kameraten din er ikke din feil, og om du mener det er verdt å gå i forhold med ho så gjør det
Da risikerer han å miste en venn. Om å miste en venn er verdt for å få seg noen ligg er opp til han.

Men damer kommer og går, venner blir.

Som sagt, opp til han om han mener det er verdt det. Er ikke alle forhold som bare er noen ligg så er det slutt igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...