Gå til innhold

[Løst]Mine innlegg - fjerne uønskede poster


Anbefalte innlegg

Begynner nå å få mange mer eller mindre interessante emner under mine innlegg, og har vært inne på "administrer" og fått satt en del av de til ignorerte tråder for å slippe at de popper opp hele tiden. Imidlertid så er det ikke alle emner som kommer opp slik at jeg får fjernet de jeg vil. Noen som vet om det er noen mulighet å få bort de "uinteressante" trådene som fortsatt ligger der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om jeg husker riktig oppstår problemet når du har en lengre tidspersiode som 3,6 eller 12 måneder. Administrer-lista viser kun de 500 siste trådene du var aktiv i, så dermed kan man få opp tråder i Mine innlegg som man ikke kan fjerne under administrer.

Lenke til kommentar

Trådstarter klager jo over at det popper opp ting under 'mine innlegg' som ikke kan fjernes under 'administerer'. Din forklaring holder ikke vann; det med at 'administrer' kun viser de 500 som sist hadde aktivitet. Når jeg logger på, og går inn på 'administrer', så er det den samme tråden som ligger øverst som under 'mine innlegg'. Og det er ikke siste tråden jeg var aktiv i, men den som sist hadde aktivitet. Jeg klarer bare ikke, med din forklaring, å se hvordan trådene som "popper opp" under 'mine innlegg' hos trådstarter ikke gjør det samme under 'administrer'.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Mulig jeg feilformulerte meg, her er hva som står under Administrer:

[...] oversikten over aktive tråder inneholder maks de 500 siste aktive trådene du har deltatt i.

 

Ved å velge en lang tidsperiode under Mine innlegg som 6 eller 12 måneder vil du få opp langt mer enn 500 tråder, og om det fortsatt er aktivitet i en av disse trådene, som for eksemel en populær samletråd, der du ikke har postet i på lang, lang stund, vil de fortsatt dukke opp på toppen i Mine innlegg, men ikke under Administrer. Dette kan du sikkert teste selv også.

Lenke til kommentar

Den øverste tråden i 'mine innlegg' er akkurat nå "Nedtelling fra 100000. Les REGLER i første post!". Den øverste tråden under 'administrer' er også "Nedtelling fra 100000. Les REGLER i første post!". Man har da ikke over 500 lysende tråder under 'mine innlegg' hvis man logger inn mer enn én gang i måneden, så ser fortsatt ikke problemet. De som det sist var aktivitet i vil jo flyttes til toppen, og da kan de jo blokkeres når dette skjer. Problemet er jo at ting "popper opp". Ser fortsatt ikke hvordan din forklaring forklarer dette.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Dette problemet har blitt tatt opp tidligere mener jeg, og jeg har nøyaktig samme problemet: Tråder som er for gamle til å vises i administrasjonslista vises likevel i Mine innlegg. Eneste måte å omgå problemet, som jeg kan tenke meg til, er å skrive et innlegg i trådene jeg ønsker å få inn i administrasjonslista og så velge de bort fra Mine innlegg. Men dette kan jo medføre en del unødvendig innlegg og spam.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Mine innlegg viser alle trådar ein har posta i, for eit visst tidsrom. «Administrer» viser dei siste 500 trådane ein posta i, uansett kor langt eller kort tidsrom.

 

Sei at du posta eit innlegg i Forumkafeen 10 månadar sidan, og har satt Mine innlegg til å vise trådar du har posta i dei siste 12 månadane. Forumkafeen vil då kome opp i Mine innlegg. Men om du har posta i 500 (eller fleire) andre trådar etter det eine innlegget i kafeen, vil den ikkje kome opp i «Administrer».

Lenke til kommentar
Om jeg husker riktig oppstår problemet når du har en lengre tidspersiode som 3,6 eller 12 måneder. Administrer-lista viser kun de 500 siste trådene du var aktiv i, så dermed kan man få opp tråder i Mine innlegg som man ikke kan fjerne under administrer.

Takker for svaret som jeg forsåvidt forstår. Saken er bare den at jeg ikke har postet i på langt nær 500 tråder enda... Litt dumt som en var inne på tidligere her å bare skrive et "svada" innlegg i en tråd bare for å "bli kvitt" den.. men ser ut som det er eneste løsningen...

Lenke til kommentar
Men hvis du ikke har postet i så mye som 500 tråder så ser jeg ikke at det skal være noe problem? Jeg ligger vel et sted mellom 400 og 500 (hvis jeg trekker fra de som allerede er blokkert), og jeg får opp alle under 'administrer'.

Det gjør ikke jeg....Har ca seks sider med tråder jeg har deltatt i og med maks 30 temaer pr side gir dette ca 180 tråder med enkel hoderegning. Av de dukker bare 25 (inkludert de jeg har blokkert) opp under administrer så sant det ikke er en innstilling jeg har gått glipp av noe sted?

Lenke til kommentar
Men hvis du ikke har postet i så mye som 500 tråder så ser jeg ikke at det skal være noe problem? Jeg ligger vel et sted mellom 400 og 500 (hvis jeg trekker fra de som allerede er blokkert), og jeg får opp alle under 'administrer'.

Det gjør ikke jeg....Har ca seks sider med tråder jeg har deltatt i og med maks 30 temaer pr side gir dette ca 180 tråder med enkel hoderegning. Av de dukker bare 25 (inkludert de jeg har blokkert) opp under administrer så sant det ikke er en innstilling jeg har gått glipp av noe sted?

Løste seg på en måte ved at jeg endret vis "siste 24 mnd" til "siste 3 mnd" da slapp jeg unna mange! :) Hjelper å lese litt nøyere hva moderator skrev ;)

Endret av granny
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...