Gå til innhold

Førsteinntrykk: LG KC910


Anbefalte innlegg

altså, dette skrev dere i Amobil den 19. november, og nå er vi godt inne i desember uten at dere har en test klar. :cry: Men TouchHD som dere fikk inn samme uke er testet og postet allerede? Hvorfor er ikke Renoir ferdigtestet? dreier det seg om skikkelig grundig testing har jeg ingenting i mot det :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe om ti dager er det gått en måned..

Men jeg venter og venter uansett hvor lang tid det måtte ta jeg.

Telefonen er allerede bestilt, men hadde jo vært koselig å

få en fin test publisert som jeg kunne godta meg med mens jeg venter

på postens gang.

 

Hører den. Jeg har lest flere tester av den på andre nettsider og synes at den virker så utrolig flott at jeg bare var "nøtt" til å bestille den. Pleier egentlig å vente på en test fra amobil før jeg kjøper ny mobil, klarte ikke å vente lenger. Får min i posten i morgen håper jeg :dribble:

 

Men jeg gleder meg fremdeles til å lese testen når den blir publisert :yes:

Lenke til kommentar

typisk at noe måtte skje med meg. Jeg bestillte mobilen på CDON for ca 2 uker siden. Og de fikk den inn igår. Tingen er at cdon hadde sendt tilbake pengene mine av en eller annen grunn. De visste ikke helt hvorfor selv. Så tror dere at de sender mobilen, eller må de ha pengene tilbake? For da jeg fikk tilbake pengene kom Terra å tok penger fra banken min pga. bilforsikring O_O Så nå har jeg ikke nokk til å betale mobilen :( Dumme, dumme cdon

edit: På mailen jeg fikk igår sto det at de hadde sendt minnebrikken jeg bestillte sammtidig og at de ville sende mobilen så snart de fikk den på lager. Men ikke noe om at de har sendt tilbake pengene :p

Endret av Papirkurrv
Lenke til kommentar
Det er en ordning alle nettbutikker har som Spaceworld, Elkjøp, Expert osv. De legger på en dyr frakt slik at produktet blir tilsvarende pris som om du skulle kjøpt det i butikken

 

For noe tull! På Expert sin nettbutikk kan du få gratis frakt om du velger å hente produktet i en Expert-butikk. Om de andre har det er jeg ikke sikker på, men de bryr jeg meg ikke om.

Lenke til kommentar
Det er en ordning alle nettbutikker har som Spaceworld, Elkjøp, Expert osv. De legger på en dyr frakt slik at produktet blir tilsvarende pris som om du skulle kjøpt det i butikken

 

For noe tull! På Expert sin nettbutikk kan du få gratis frakt om du velger å hente produktet i en Expert-butikk. Om de andre har det er jeg ikke sikker på, men de bryr jeg meg ikke om.

 

 

HENTE I BUTIKK JA! :wallbash:

 

Det er noe HELT annet enn å betale for det det koster å få den levert på postkontoret. Dessuten er det vel bare Elkjøps/alle andres nettbutikklager som du kan hente hos. Heldig om du bor nær dem

Lenke til kommentar
Det er en ordning alle nettbutikker har som Spaceworld, Elkjøp, Expert osv. De legger på en dyr frakt slik at produktet blir tilsvarende pris som om du skulle kjøpt det i butikken

 

For noe tull! På Expert sin nettbutikk kan du få gratis frakt om du velger å hente produktet i en Expert-butikk. Om de andre har det er jeg ikke sikker på, men de bryr jeg meg ikke om.

 

 

HENTE I BUTIKK JA! :wallbash:

 

Det er noe HELT annet enn å betale for det det koster å få den levert på postkontoret. Dessuten er det vel bare Elkjøps/alle andres nettbutikklager som du kan hente hos. Heldig om du bor nær dem

 

Hva fjaser du om? Hos Komplett, Netshop etc er situasjonen sånn. Både Lefdal og Elkjøp, og helt sikkert Expert også, har mulighet for å hente ut produktet i nærmeste BUTIKK såfremt de har den på lager. Da slipper du fraktgebyr og kan hente varen kort tid etter bestilling.

 

Og forresten; Nettbutikker tar seg ikke "mer" betalt for frakt. Frakten må du betale til Posten eler Tollpost eller hvem det nå er som leverer pakken. Grunnen til at du da kommer opp på omtrent det samme som butikkpris er at butikkene allerede har betalt frakten for deg..

Lenke til kommentar
Nettbutikker tar seg ikke "mer" betalt for frakt.

 

Hvorfor tar Elkjøp såvidt 40 kr for frakten av LG KC910, men på Papyrus.no måtte jeg betale 100 kr bare i frakt av et headset som jeg enda ikke har fått etter snart en uke! Det er uhørt!

 

Mulig de bruker en annen leverandør eller en annen leveranseløsning, da. Dersom en butikk tar seg ekstra betalt for en tjeneste et annet selskap utfører for dem vil jeg kalle dette svindel. Hvorvidt det er lovlig kan jeg ikke si noe om, men undersøk hva som er forskjellen på de to leveransene. Er det Posten/Bring eller Tollpost, f.eks.?

Lenke til kommentar

En ting som er dumt med Renoir er at man faktisk må ha minnekort i den for at man skal kunne overføre filer frem og tilbake i masselagringsmodus.

Så da jeg hadde fått telefonen og bestilte meg et minnekort på qxl, så kunne jeg ikke overføre filer i masselagringsmodus før jeg hadde fått minnekortet noen dager senere. Teit :p

Lenke til kommentar
Nettbutikker tar seg ikke "mer" betalt for frakt.

 

Hvorfor tar Elkjøp såvidt 40 kr for frakten av LG KC910, men på Papyrus.no måtte jeg betale 100 kr bare i frakt av et headset som jeg enda ikke har fått etter snart en uke! Det er uhørt!

 

Mulig de bruker en annen leverandør eller en annen leveranseløsning, da. Dersom en butikk tar seg ekstra betalt for en tjeneste et annet selskap utfører for dem vil jeg kalle dette svindel. Hvorvidt det er lovlig kan jeg ikke si noe om, men undersøk hva som er forskjellen på de to leveransene. Er det Posten/Bring eller Tollpost, f.eks.?

 

 

begge bruker posten

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...