Gå til innhold

Spørsmål ang. Rock Band 2


enfer

Anbefalte innlegg

Hei, har noen spørsmål til Rock Band 2. Har prøvd å finne ut litt, men den informasjonen jeg finner om dette er meget dårlig. Beklager noe her blir gjentatt fra andre poster.

 

1. Release dato på Rock Band 2? Noen plasser ser jeg det står 20nov, andre plasser 21nov og anmelderen på vgnett sier at det allerede er ute. Hvem har rett?

 

2. Vil de nye instrumentene til Rock Band 2 komme ut samtidig som spillet, eller komme en seinere dato? Hvis seinere, hvilken dato er dette?

 

3. Hvis jeg har alle instrumentene til Rock Band 2, og kjøper spillet GH:WT vil dette fungere?

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har noen spørsmål til Rock Band 2. Har prøvd å finne ut litt, men den informasjonen jeg finner om dette er meget dårlig. Beklager noe her blir gjentatt fra andre poster.

 

1. Release dato på Rock Band 2? Noen plasser ser jeg det står 20nov, andre plasser 21nov og anmelderen på vgnett sier at det allerede er ute. Hvem har rett?

 

2. Vil de nye instrumentene til Rock Band 2 komme ut samtidig som spillet, eller komme en seinere dato? Hvis seinere, hvilken dato er dette?

 

3. Hvis jeg har alle instrumentene til Rock Band 2, og kjøper spillet GH:WT vil dette fungere?

 

På forhånd takk.

 

1. Offisiel releasedato er Fredag 21.11.08

2. Ja, samme releasedato som spillet.

3. Alle instrumentene fra Rock Band 1 og 2 kan brukes på Guitar hero og omvendt så lenge det er Xbox 360 utgaver.

Lenke til kommentar
Hei, har noen spørsmål til Rock Band 2. Har prøvd å finne ut litt, men den informasjonen jeg finner om dette er meget dårlig. Beklager noe her blir gjentatt fra andre poster.

 

1. Release dato på Rock Band 2? Noen plasser ser jeg det står 20nov, andre plasser 21nov og anmelderen på vgnett sier at det allerede er ute. Hvem har rett?

 

2. Vil de nye instrumentene til Rock Band 2 komme ut samtidig som spillet, eller komme en seinere dato? Hvis seinere, hvilken dato er dette?

 

3. Hvis jeg har alle instrumentene til Rock Band 2, og kjøper spillet GH:WT vil dette fungere?

 

På forhånd takk.

 

1. Offisiel releasedato er Fredag 21.11.08

2. Ja, samme releasedato som spillet.

3. Alle instrumentene fra Rock Band 1 og 2 kan brukes på Guitar hero og omvendt så lenge det er Xbox 360 utgaver.

 

Spillet kommer mest sannsynlig i morgen (Torsdag) da EA alltid lanserer spill i Norge på torsdager.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
Bump! jeg vil kjøpe rock band 2 trommene! rock band 1 trommene er helt herpa

 

You got my vote, Seriøst ingen som vet når trommene kommer til norge?! Venter på GoodWoods og vil helst ikke ha de på RB1 rommene, folk sier att de funker mye bedre til RB2 trommene en RB1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...