Gå til innhold

Kan xbox 360 spille av brente DVD filmer?


snowflakes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
360 skal fint kunne lese en DVD-film som du har laget selv, uansett om du har flashet eller ikke.

 

Det er vel uansett bare til å prøve å spille den av?

Jeg har prøvd med en dvd plate som jeg hadde brent fra dvd opptakeren og det gikk ikke men det var plater som var rw(re-writeabel eller noe sånt), men nå har jeg prøvd med dvd plater som får det brent inn for godt eller noe sånt og da gikk det visst. Det var bare det at jeg trodde den ikke kunne pga dette.

Lenke til kommentar

Funker helt fint med både brente dvd-filmer og nedlastede filmer/serier på dvd-r/cd-r her.

Jeg har helt fresh 360 uten modchip av noe slag. Måtte dog laste ned en oppdatering med codecs første gangen, så kanskje det kreves at du er online?

 

EDIT: sjekk om det er en Sone 2 DVD. 360'n er ikke sonefri, så NTSC/sone 1 osv går ikke.

Endret av ostesaks
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
tråden er litt gammel men men.

 

Jeg har lastet ned en film, den er i avi format så tok jeg å bare dro den over i dvd-r, stasjonen også lagret den seg der, men det går ikke ann og spille av på hverken xbox 360 eller Dvd spiller.

 

Hvis jeg tolker deg riktig har du brukt windows sin innebygde funksjon for å brenne den på en CD/DVD? altså via Utforsker/Min datamaskin?

 

Om så er tilfelle må du lukke plata. Altså legge inn sluttspor/startspor. Hvis ikke er det kun DVD drevet i PC'n som kan lese den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...