Gå til innhold

Spillverket.no: Første-inntrykk av gamer.no


Gjest Slettet-yfHj8YIyNr

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-yfHj8YIyNr

Hei :smile:

Dere i "redaksjonen" er tydeligvis opptatt av hva vi mener om siden deres, så jeg tenkte jeg skulle skrive en kommentar, for min egen del.

Jeg har som oftest kommet hit fra Hardware.no, og må si at hardware.no er flinke til å komme med nyheter straks de kommer. Dette er i motsetning til mitt inntrykk av gamer.no som oftest skriver anmeldelser av spill som er flere måneder gamle og "utgått" som nyhet for min og sikkert veldig mangen andres også.
Ghost Recon er ikke akkurat nytt, og samme med Return to Castle Wolfenstein. Når jeg trykker på linkene til disse fra hardware.no så lurer jeg noe vanvittig på hvem det er som tør å skrive om slikt gammelt tull som vi har lest om mangen ganger før, til og med i vanlige media-kanaler som VG mm. :sad:

Nok om gamle rewievs nå.

Jeg er forsåvidt enig med at dere moderer mye i forumet. Når det er sagt så er jeg også enig med at det er ikke enkelt å hindre de mest talentløse skittkastings tråder som ødelegger slike forum over alt (det skjer på vg.no også).

Konklusjonen min om gamer.no er at "yes" endelig en norsk side som prøver,... OG forum på norsk. Men når det gjelder å finne nyheter så kommer jeg aldri til å tenke på gamer.no, da blir det nok heller gamespot.com ol. biggrin.gif

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel.. aldri si aldri.. gamespot.com startet i mai 1996, vi startet i mai 2001.. vi driver ennaa paa og finstiller og ordner kontakter.. si forhaapentligvis vil du en gang tenke paa oss foer gamespot.. vi har ennaa igjen aa faa spillene tidlig nok til at vi kan vaere foerst ute med omtaler, men det kommer nok..

 

aldri si aldri.. :smile:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yfHj8YIyNr

Hei igjen !

Jeg skjønner det er et stykke å gå til gamespot.com og dere har nok sikkert hendene fulle. Jeg leste også at dere er frivillige entusiaster, så hvis dere åpner for leser innlegg ala omtaler av spill og spillrelatert materiale så tror jeg dere vil kunne få mer oppdatert stoff på siden. Det er sikkert mange rundt omkring som kunne tenke seg å skrive om et spill de mener bør frem i lyset (i mitt tilfelle Dark Age Of Camelot).

Bare et forslag!
 

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-17 13:47, Villmann skrev:

Jeg leste også at dere er frivillige entusiaster, så hvis dere åpner for leser innlegg ala omtaler av spill og spillrelatert materiale så tror jeg dere vil kunne få mer oppdatert stoff på siden. Det er sikkert mange rundt omkring som kunne tenke seg å skrive om et spill de mener bør frem i lyset (i mitt tilfelle Dark Age Of Camelot).


 

Hvis du har lyst til å skrive for oss, anbefaler jeg deg å ta en kikk på denne siden: http://www.gamer.no/diverse/medarbeider.html

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-17 09:53, Villmann skrev:


Dette er i motsetning til mitt inntrykk av gamer.no som oftest skriver anmeldelser av spill som er flere måneder gamle og "utgått" som nyhet for min og sikkert veldig mangen andres også. Ghost Recon er ikke akkurat nytt, og samme med Return to Castle Wolfenstein.


Vi har ikke til vane å poste urgamle anmeldelser. Jeg vil ikke si at disse spillene er veldig gamle, det er nok fortsatt aktuelle for noen. Men grunnen til at disse to kom såpass sent er et hardware-problem Erik Jørgensen hadde i lang tid.

 

Quote:


Konklusjonen min om gamer.no er at "yes" endelig en norsk side som prøver,... OG forum på norsk. Men når det gjelder å finne nyheter så kommer jeg aldri til å tenke på gamer.no, da blir det nok heller gamespot.com ol.
:grin:


Fint å høre at du liker forumet vårt. Vi sikkert kunne ha postet akkurat like mange små 30-ords nyhetsnotiser som Gamespot, Bluesnews og GameReactor (som enkelte i en annen tråd er svært opptatt av). Problemet er det tungvindte systemet vi kjører. Når vi ikke har noe som helst publiseringsystem må alt lages i HTML manuelt, og lastes opp på FTP manuelt. Bilder må lastes opp manuelt ved siden av og legges i respektive kataloger for å ha god orden. Og alle kan ikke ha tilgang til denne FTP-en, så det betyr at store deler av dagen består uoppdatert på Gamer.no. Og det blir alt for mye molbo-arbeid å oppdatere med en bitteliten notis.

 

Derfor har vi foreløpig (inntil vi faktisk får et pub. sys. satset på å kun skrive om det vi føler er spesielt viktig, og det skriver vi til gjengjeld litt mer enn bare 30 ord om. Jeg forsøkte å løse noe av dette problemet med å opprette en ny forum-kategori "Nyhetsnotiser". Her vil jeg (eller andre) legge inn nyhetsnotiser som vi syns er av interesse, men allikevel ikke så viktige at det er verdt å bruke 15min. på å opprette egen sak om. Vi får håpe alt blir bedre etterhvert. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...