Gå til innhold

transfer char og lage DK,mulig?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om tittelen er noe bra, men har en gjeng her i militæret som spiller på Draenor, vært moro å spilt med de, men orker rett og slett ikke å lvl opp en.

 

Så det jeg lurer på, må/kan jeg transfer en av mine 70s til deres server, har bare alliance 70s over til deres server, for så å lage en DK og spille med de. De er Horde?

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Normal/pve fungerer det på, da du kan loge horde og ally på samme server.

 

Ser ut til at det er en pve server. Så skal nok funke.

 

EDIT: Ser ut til at den serveren er full, though.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Det du kan gjøre er å bruke RAF.

Refer-a-friend. Lag en mail og refer deg selv.

Bruk en character (samme hvilken) som du lager på trialaccounten, med en character fra hovedkontoen din og bruk dem til å levle sammen. Begge må være i friendslist og i group, og du får da 3 x XP. Ha to wow-clienter oppe bare :)

Få en av kameratene på den serveren til å booste deg gjennom instancer, og du er level 55 (Som er required for å lage death-kngith) på knapt to dager.

Lenke til kommentar
Det du kan gjøre er å bruke RAF.

Refer-a-friend. Lag en mail og refer deg selv.

Bruk en character (samme hvilken) som du lager på trialaccounten, med en character fra hovedkontoen din og bruk dem til å levle sammen. Begge må være i friendslist og i group, og du får da 3 x XP. Ha to wow-clienter oppe bare :)

Få en av kameratene på den serveren til å booste deg gjennom instancer, og du er level 55 (Som er required for å lage death-kngith) på knapt to dager.

Jeg forsto ikke helt...

 

Altså jeg lager en trial-konto ved hjelp av hoved-kontoen (recruit a friend). Så lager jeg en character på trial-kontoen. Så spiller jeg med trial-charactern og hoved-charactern samtidig (enten ved å spille på to forskjellige pc'er, eller bruke softwareprogram)?? Er det slik du mener, eller hva?

 

Hvis det stemmer, er det ikke slik at maks level på trial er lvl 20? (og maks 10 dager). Og dette tipset gjelder bare for starting av ny character?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...