Gå til innhold

Hjelp med questhelper i northrend.


Anbefalte innlegg

Har innstalert den nyeste versjonen av questhelper til å spille i northrend med min 69 DK.

men har problemer.

 

På kartet vises bare hvor jeg skal levere alerede ferdige gjorde quester. hvor jeg finner items og mobs for quester vises ikke slik det gjorde i outland. har slettet WTF mappen addon mappen. prøvd det aller meste og begynner å se meg ganske desperat nå. noen som har noe peiling på hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt problem er heller at alle Outland-questene mine er forsvunnet. Logger jeg meg på, og skynder meg å få opp kartet, så virker det. Helt til QuestHelper oppdaterer seg, viser ingen i Outland, men bare i Northrend. Greit nok at det er mer effektivt, men jeg vil fortsatt ha valget om å queste i Outland!

 

Noen løsning? Har prøvd /qh level -1, men det hjalp ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Jeg måtte skru av et lvl-filter (som MRN) for å få det til å fungere skikkelig. For øvrig.. Tomtom (pil på skjermen) har ikke fungert på veldig lenge.. noen som har fått det til å fungere?

 

Og en annen ting.. Det ser ut til å vere en konflikt med Questhelper og et annet addon... (kanskje Lightheaded? - usikker), uansett.... Ser ut som om den spiser mer og mer minne, og etter en del timers spilling må jeg gjøre en restart.....

 

Prøver å få PerformanceFu til å funke skikkelig for å se hva minnet egentlig går til, men etter en stund ligger Wow.exe på 1.2-1.3 GB (på Vista).....

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...