Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

øret tett? metallisk lyd, øresus og dott.


morgan_kane

Anbefalte innlegg

har fått et rart problem med øret. det virker som jeg hører litt dårligere. får en sånn metallisk lyd når noen prater. virker som det er litt på etterskudd den lyden. pluss at eg har øresus til tider. virker som eg har dott i øret. trodde først eg hadd øret tett av ørevoks men legen sjekket det og sa at øret var helt fin. ikke ørevoks, ikke eksem og ikke ørebettenelse. hun mente at en kanal fra nesen og øret var gått tett og anbefalte at eg skulle ta nesespray hyppig en stund for å få alle kanaler skikkelig åpnet.

 

det er spesielt på lyse lyder jeg får den metalliske lyden. det er akkurat som om noen prater akkurat det samma om igjen på litt etterskudd i øret.

 

noen som har vært bortig noe sånt?

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om noe jeg hadde for et par år siden, fikk på en måte et metallisk ekko på alt jeg hørte, merket det først da jeg så på TV og trodde det var en teit effekt eller en feil med parabolanlegget. Kunne også beskrives som om jeg hørte de lave frekvensene og de høye, men ikke de i midten, pluss en ørliten forsinkelse på de høye frekvensene. Gikk til legen etter noen dager for jeg begynte å lure på om jeg var hjerneskadet eller noe, men han fant ingenting og det ga seg noen dager etter det. Var vel over på en ukes tid.

 

Edit: Skrev høre i stedet for høye..

Endret av knetrom
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...