kottila Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Er det noen her som vet om EB Games kjøper spill kjøpt andre steder i Europa enn i Norge? Har en del spill kjøpt fra Play.com som jeg kunne tenke meg å bli kvitt for å få plass i hyllen.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hvis de er fra Europa tror jeg ikke det gjør noe, selvom de har annderledes cover. Men det er vel bare å gå og spørre? Endret 15. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Uytrew Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Spill fra Europa bør vel gå helt fint. Skjønner ikke at det skal være noe problem... Lenke til kommentar
BrageD Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Har solgt spill som var kjøpt på play.com til EBgames uten problemer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Har solgt spill fra VGP.ca som er Canada, funker fint. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Så lenge det er europeske spill så skal det gå, noen butikker bestemmer litt selv også, men eb generelt tar de inn. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 16. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Hvis de er fra Europa tror jeg ikke det gjør noe, selvom de har annderledes cover. Men det er vel bare å gå og spørre? Bor litt langt unna butikken deres, så er ikke så ofte jeg har sjansen til å spørre. Kom meg innom på lørdag og de tok i mot rubbel og bit. Flott å oppleve at spill du har kjøpt for 200 kr, blir solgt for 180! Endte opp med å bytte de i nye spill, så jeg tjente strengt tatt ikke så mye på det allikevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå