Gå til innhold

Usikker angående XP + vista


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er lei av vista nå og har mange problemer med det så jeg fannt Denne

guiden om hvordan ha både vista og xp samtidig. Men når jeg er kommet til trinn 4-5 er jeg litt usikker om dette er rett.

 

xpvista.jpg

 

Er dette riktig? skal jeg bare slå den av og på igjenn med xp disken og innstalere xp nå? Takker for svar :)

er det slik?

vistaxp.jpg

Endret av Crysis Fan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig liker jeg denne guiden bedre.

Uansett ser det ut til at du har satt av 65 MB til den nye partisjonen. Dette er altfor lite. Som det står i guiden du fant bør det minst være 1.5 GB til XP-installasjonen. Og merk at det er bare til installasjonen. Avhengig av hva du skal bruke XP til bør du vurdere hvor stor plass du vil sette av til andre ting.

Endret av Jallenbo
Lenke til kommentar
Personlig liker jeg denne guiden bedre.

Uansett ser det ut til at du har satt av 65 MB til den nye partisjonen. Dette er altfor lite. Som det står i guiden du fant bør det minst være 1.5 GB til XP-installasjonen. Og merk at det er bare til installasjonen. Avhengig av hva du skal bruke XP til bør du vurdere hvor stor plass du vil sette av til andre ting.

mener du at jeg har satt av 61 mb til den nye partisjonen? ikke 65. men jeg får den ikke høyere nå og før dette reduserte jeg med 1500 mb som er 1.5 GB? men den kom da til 61:( noen som kan forklare hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar

nå har jeg innstalert xp og starter opp med vista cden i og jeg velger "reparer" og jeg gjør det og den restarter men den starter ikke opp vista som det står i guiden den skal gjøre! jeg glemte og trykke en tast for å starte disken og jeg prøver igjenn men nå når jeg reparerer kommer det bare opp at hvis jeg har koblet til en enhet nylig så må jeg ta den ut men jeg har jo ikke tatt inn noen ny enhet. så prøvde jeg å starte opp harddisken først"trykke på f8 før windows kommer opp) men det kommer bare opp at det er en feil og ingenting skjer videre. hva har jeg jort galt?:(

 

ps: jeg skriver dette fra en annen data

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...