Gå til innhold

Raven Shield - "Rag doll"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, må innrømme effekten har en vei og gå. Men det er nå allikevel ganske så engasjerende å f.eks. kaste en frag granat inn i ett rom - for så å bare vente på, bokstavlig talt, flaksende terrorister ut døren :D

 

Helt klart. Eller du kan kaste den gjennom veggen. Det går sikkert, i med det ikke er noe problem å skyte med pistoler gjennom murvegger i dette spillet.

 

Men ikke misforstå, det er et godt spill.

Lenke til kommentar
Helt klart. Eller du kan kaste den gjennom veggen. Det går sikkert, i med det ikke er noe problem å skyte med pistoler gjennom murvegger i dette spillet.

 

En bugg det da? I manualen står det at man kun kan skyte gjennom dører - og da kun om man har riktig ammunisjon og rette våpen.

Har tydeligvis ikke spilt nok (enda), til å oppdage dette.

Lenke til kommentar

man kan editere ragdoll, den er ei xml-fil bare med .ka extention.

 

hadde lasta ned en kjekk mod som gjorde at ryggraden ble stivere og at dødsanimasjonen gikk fortere. desverre var dette til demon og jeg sletta den litt for kjapt(*snufs*)

 

finner den nok på www.raven-shield.com eller www.pingwhore.com

Lenke til kommentar

ragdoll er digg.. men av en eller annen grunn så tok ut2k3 all æren for denne til tross for at (s)hitman - codename 47 hadde hatt dette lenge.

 

jeg gikk også og fryktet at unreal 2 kom til å bli overfylt med ragdoll-situasjoner, der det ble fokusert på til døde. men til min positive overraskelse hadde de integrert det veldig godt, slik at det virket naturlig. intet mer, intet mindre.

 

hail carmack,

peace out! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...