wiEnie Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Godagen! Lurte på om dere visste om noen gøye spill til pc som man kan spille med "playstation"-kontroll. Jeg kjøpte meg 2 slike kontroller på clas ohlson, og har lyst til å skaffe meg noen spill som meg og kompiser eller damen kan spille på 32" min. Takker for alle forslag! Jeg har allerede Fifa og PES!
Habitats Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Noen "gøye" spill man kan spille på PC med "playstation" kontroll? Sikter du til en vanlig kontroll til PC da eller? Om så; sjekk ut Devil May Cry 4 (singleplayer), eller så kan du prøve ut DiRT og GRiD. To veldig gode bil-spill som fungerer ypperlig med kontroll. Det eneste som suger er at PC spill ikke har noen split-screen funksjon, så det blir dårlig multiplayer, med mindre dama di' har egen PC.
wiEnie Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Noen "gøye" spill man kan spille på PC med "playstation" kontroll? Sikter du til en vanlig kontroll til PC da eller? Om så; sjekk ut Devil May Cry 4 (singleplayer), eller så kan du prøve ut DiRT og GRiD. To veldig gode bil-spill som fungerer ypperlig med kontroll. Det eneste som suger er at PC spill ikke har noen split-screen funksjon, så det blir dårlig multiplayer, med mindre dama di' har egen PC. Var det jeg siktet til ja, den er helt make som ps-kontroller. Skal ta å sjekke ut de spillene:) takk for forslagene.
vikingkylling Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Lego Star Wars, Lego Indy og Lego Batman er svært morsomme om man er to og kan fint spilles med kontroller.
wiEnie Skrevet 14. november 2008 Forfatter Skrevet 14. november 2008 (endret) Lego Star Wars, Lego Indy og Lego Batman er svært morsomme om man er to og kan fint spilles med kontroller. hehe, skal prøve de. edit: Lego spillene var helt geniale:D Endret 15. november 2008 av WienerMan_TheReal
Habitats Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Vet ikke om du har søkt så mye rundt men et kjapt søk på google ga med en liste over hvilke spill som er kompatible med xbox 360 kontrolleren, som jeg syntes er den definitivt beste kontrollen man kan få til PC. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_...atible_PC_Games
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå