Gå til innhold

starte programmer ved oppstart i enlightenment

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har noen ideér om hvordan man starter programmer i oppstarten sammen med enlightenment?

Setter pris på raskt svar. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekker selvsagt alltid grundig andre kilder før jeg går til verks og spør andre. Ja jeg har lest både FAQ og HOWTO, samt trlålet google og siden til enlightenment uten resultater.

Skrevet

jeg prøvde å legge til i ~/.xinitrc, men det som skjedde da var at gkrellm (som jeg vil at skal starte ved oppstarten) startet, men ikke enlightenment.

Jeg har brukt Linux i mange år nå etterhvert, men er temmelig ny med X-systemer. Håper det kan finnes andre alternative løsninger da denne fungerte dårlig for mitt vedkommende. Ellers takker jeg for forslaget. :-)

Skrevet
jeg prøvde å legge til i ~/.xinitrc, men det som skjedde da var at gkrellm (som jeg vil at skal starte ved oppstarten) startet, men ikke enlightenment.

Jeg har brukt Linux i mange år nå etterhvert, men er temmelig ny med X-systemer. Håper det kan finnes andre alternative løsninger da denne fungerte dårlig for mitt vedkommende. Ellers takker jeg for forslaget. :-)

Legg til

gkrellm & 

FØR

enlightenment 

i ~/.xinitrc, du. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...