Gå til innhold

Den lille Mirror's Edge tråden!


Kasius De'Vias

Anbefalte innlegg

Før alt: Demoen er dårlig i forhold til spillet i seg selv. Prøv spillet før du kritiserer det. :>

 

Til nå har jeg fullført Chapter 8, halvveis på vei inn i Chapter 9 og er passelig fornøyd med spillet generelt. Det er kanskje et par småting som bør justeres, men jeg synes spillestilen er ufattelig spennende. Gjennom flere scenarioer har jeg så vidt overlevd lengre hopp, komboer, fiender, tog (ikke minst) og masse annet.

 

Synes det er litt synd at hele byen generelt er hvit på utsiden. Men det er som et tomt maleri, som fantasien kan male for deg. Cutscenes og liknende er det mer skittent, noe som får meg til å tro: Det hvite "Faith" ser, er ting, objekter, kasser og annet som kanskje ikke er av interesse. I spillet kalles dette "Runner's Vision". Røde gjenstander markerer muligheter. Jeg gjentar. Røde gjenstander markerer MULIGHETER. :> Det betyr ikke at du bruke dem.

 

Selv om det er mye feil-og-prøv-igjen, så synes jeg det fortsatt er interessant. Du er nødt til å tenke på en helt annen måte enn hva du vanligvis gjør, og du må tenke fort hvis du skal ha en viss flyt igjennom spillet.

 

Hva er dine tanker og meninger om dette spillet, etter du har kommet deg igjennom et par kapitler?

 

Diskutér. :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...