Raytee Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Har lett litt nå, men det er 1 spessiel Cooldown addon jeg vil ha =P Feks vist jeg bruker Fire Blast som jeg tror har 6 sec Cooldown så står det 6-5-4-3-2-1 på iconet menst cooldownen går nedover.. Noen som vet hvilken jeg mener?
AnewZ Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Har lett litt nå, men det er 1 spessiel Cooldown addon jeg vil ha =PFeks vist jeg bruker Fire Blast som jeg tror har 6 sec Cooldown så står det 6-5-4-3-2-1 på iconet menst cooldownen går nedover.. Noen som vet hvilken jeg mener? OmniCC. Ta spm. som dette i tråder som er om addons neste gang, takk.
Alastor Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Hvorfor skal han det? Hva med de som bruker søkefunksjonen og skriver "cooldown addon" da montro? Eller google? Skal ikke de få opp svaret på spørsmålet de altså? Nei - en tråd pr spørsmål er helt legitimt. Ønsker man å diskutere dette videre, send meg en pm. Ikke mer diskusjon rundt det her i tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå