Gordo Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hallo. Har fått warcraft 3 RoC og FT av en kamerat. Og der fulgte det med 2 .iso filer, og en note med CD-keys på. Så jeg mounter med Daemon tools.. Først den ene cden, installerer RoC, så cd nr 2 og installerer FT, og lar FT stå i Daemon tools. Så når jeg starter opp FT så står den bare og spør etter cden. Fulgte og med en sånn patch greie, som jeg skal åpne inne i installasjons folderen, men den funker ikke. Får bare feilmelding. Noen som kan forklare meg hvorfor dette ikke funker? Har funket på tidligere versjoner av WC3 jeg har brukt. Mulig jeg har oversett noe elns?
Exxia Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Høres vel ikke ut som han kameraten din har kjøpt det Men det hadde jo hjulpet om du kunne tatt bilde av feilmeldinga.
Gordo Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Hehe nei, kjøpt er det ikkje Altså, mappa heter war3_1_22_loader. Så den inneholder nok 1.22 patchen, og kanskje en crack elns. Og i den mappa er det en "w3l" fil. Og en w3lh.dll fil. Så jeg kopierer begge inn i installasjonsmappa og når jeg kjører "w3l" så får jeg en feilmelding der det står: "There was an error patching war3.exe (Bad offset). Make sure you are using version 1.22a." Og jeg trodde at den filen var 1.22 oppdateringen jeg :S
Sverre. Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Her er løsningen. KJØPT SPILLET. Det koste kanskje ein hundre lapp. Desuten så får du ikkje hjelp med piratkopierte spill her.
Zeph Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke -knappen.
Anbefalte innlegg