Gå til innhold

Catering i Tromsø - Jul og nyttår


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes et cateringfirma e.l. som kan lage og eventuelt levere mat til 3 sultne soldater i nød jul og nyttår.

 

Vi er stasjonert på Olavsvern base som skal legges ned og vi sitter dermed på vakt i jula og nyttår uten matsal.

 

Hadde vært fint om noen kunne diske opp ei lita ribbe og litt kjøtt på pinne :)

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...
Er det noen som vet om det finnes et cateringfirma e.l. som kan lage og eventuelt levere mat til 3 sultne soldater i nød jul og nyttår.

 

Vi er stasjonert på Olavsvern base som skal legges ned og vi sitter dermed på vakt i jula og nyttår uten matsal.

 

Hadde vært fint om noen kunne diske opp ei lita ribbe og litt kjøtt på pinne :)

 

Takk på forhånd.

 

Jeg ser dette er for fjoråret, men det spiller ofte ingen rolle om årstall når det kommer til julemiddag. Akkurat som sjøen er juletallerken minst like tidløs. Allikevel er ofte smaken forskjellig, akkurat som saltvann kontra ferskvann.

Skal legge fra meg sammenligningen av sjø og jul :p

 

Jeg antar at dette ordnet seg, men hvordan smakte egentlig andres ribbe? Jeg har angst for merkelig juleribbe.

 

Det er snart julebordsesong, og jeg skal ta med kollegaer på julebord i år. Jeg har lyst til å bruke et catering firma til å lage ribba for oss, men jeg mener det er visse ting man ikke gambler med, det er kone og barn, og juleribba. Jeg husker min bestemor mislykkede forsøk på sprø svor julen 1997, det var ikke jul det året.

Jeg har heller aldri smakt andre ribbe, men det er kanskje på tide å satse? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...