Gå til innhold

Lisens Forbrytelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja...så vidt jeg vet er en lisensforbrytelse (ikke del orda :yes: ) at noen tar å bruker et program uten å ha lov til å bruke det, dvs at du ikke har lisens til å bruke dette programmet. F.eks når du kjøper windows, så får du en egen lisens som du limer på pc'en din. Bruker du en piratkopi har du ikke lisens, og er dermed en lisensforbryter.

 

Sånn tror ihvertfall jeg det er :)

Lenke til kommentar
Tja...så vidt jeg vet er en lisensforbrytelse (ikke del orda  :yes: ) at noen tar å bruker et program uten å ha lov til å bruke det, dvs at du ikke har lisens til å bruke dette programmet. F.eks når du kjøper windows, så får du en egen lisens som du limer på pc'en din. Bruker du en piratkopi har du ikke lisens, og er dermed en lisensforbryter.

 

Sånn tror ihvertfall jeg det er   :)

 

Du trenger ikke å lime lisensen på PC'en din. Det ville tatt seg ut...

Lenke til kommentar

Jo, det anbefales faktisk at man limer lisensen på pc'n. Det står så i heftet til windows dersom du kjøper det løst. Vi har bygget en del pc'er som vi har solgt til kunder i det forrige firmaet jeg jobbet i, og der gjorde vi det slik. De pc'ene som ikke har et slikt merke har som regel heller ingen gyldig lisens... På svært mange nye ferdig pc'er er det et slikt lite merke med key'en på. De gjør det veldig enkelt for noen å knabbe en key spør du meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...