Gå til innhold

K800i Mangler bokstaver i meny


Anbefalte innlegg

Hei min far har en Sony Ericsson k800i. En dag så var plutselig veldig mange tegn borte på alt av menyer... Om jeg ringer til har så står det da bare " d e " istedenfor "sindre"

Noe tips av ting jeg kan prøve? Jeg kan master resete den via BT info fra min telefon men vill dette hjelpe?

Endret av Turbo sindre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Hei min far har en Sony Ericsson k800i. En dag så var plutselig veldig mange tegn borte på alt av menyer... Om jeg ringer til har så står det da bare " d e " istedenfor "sindre"

Noe tips av ting jeg kan prøve? Jeg kan master resete den via BT info fra min telefon men vill dette hjelpe?

Prøv å oppgradere SW :)

Lenke til kommentar

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Lenke til kommentar
Joa blir nokk så vi sender den på service...trur ikke det er garanti på den enda da men

 

1. Finn kvitteringen og sjekk kjøpsdato

2. Legg til 2 år på denne datoen

3. Er det over 2 år siden? Null garanti, hvis ikke er du ihvertfall innen garantiperioden.

4. Det kan være en ytre påvikning eller væske, men dette kan dere ikke konkludere med før en teknikker har sett på telefonen.

 

I bestefall får du reparert apparatet, i verste fall er den like ubrukelig som nå. Bare husk å at en backup (og ta ut minnekortet) før dere sender den på service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...