robolai Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Noen som vet om programmer som kan øke hastigheten på CPU-viften på maskinen min? Har en acer aspire som nesten blir 100 grader varm. Hastigheten på vifta er konstant på en lav hastighet. Er bare så vidt jeg hører vifta i et stille rom, så det gjør ingen ting om jeg øker hastigheten en god del.
Zevs31 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Noen som vet om programmer som kan øke hastigheten på CPU-viften på maskinen min?Har en acer aspire som nesten blir 100 grader varm. Hastigheten på vifta er konstant på en lav hastighet. Er bare så vidt jeg hører vifta i et stille rom, så det gjør ingen ting om jeg øker hastigheten en god del. Har du prøvd og stille den opp i bios??
robolai Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 (endret) Hvordan i all verden gjør men det? Endret 9. november 2008 av robolai
Zevs31 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Hvordan i all verden gjør men det? hehe, har akkurat lært dt selv men hvis du ser på tråden min så har "Mekanicus" illustrert det veldig bra: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1025264&st=0 den eneste forskjellen er at når han sier at den skal stilles på silent så stiller du den på turbo! min cpu temperatur sank fra 44 grader C til 37 grader C håper du får dt til:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå