Altobelli Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 (endret) Hei, lurte på om det var noen som kunne abefale noen morsomme spill innenfor egentlig alle kategorier? Ser spesielt etter gode singel-player spill, men har du noen gode multiplayer spill, fyr løs. Har en bærbar maskin med disse specs: Prosessor: 2ghz intel duo, ram: 2gb, grafikkkort: nvidia geforce 8600m, og 300gb plass. Endret 9. november 2008 av mentalitet
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Når du sier 300gb minne, så mener du vel plass? Men uansett, så vil jeg foreslå Oblivion som singleplayer og World in Conflict som multiplayer spill! Det er begge veldig forskjellige, men gode spill! Du kan kanskje utdype litt mer om du vil spille single eller multi, og hvordan type spill du er ute etter og sånn?
Bjørnar! Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 (endret) Mount&Blade er eit fantastisk spel. Har brukt utallige timar på det. I tilleg har det hundrevis av mods, så viss du kjøper dette kan du avlyse alle avtaler dei nærmaste ukene;) Endret 9. november 2008 av IceWolf
Haventh Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Neverwinter Nights 2 + Mask of the Betrayer (tileggspakke) The Witcher
Firkantbar Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 JEG skal ihvertfall kjøpe meg Mirrors Edge ganske snart! Gleder meg til å få testet det ut!
Altobelli Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Hva med simulator-spill? Alt unntatt FSX egentlig, som jeg har.
Bjørnar! Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Bilsimulator: Live for Speed og rFactor Krikssimulator: Armed Assault, Operation Flashpoint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå