Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips til bilkjøp i 30k klassen


loffen90

Anbefalte innlegg

Jeg satser på å bestå oppkjøringa om ei uke, og I den anledning skal jeg kjøpe meg "ny" bil. Jeg kan veldig lite selv så derfor spør jeg her. Planen var jo å lete på finn.no og finne en, så deretter spør her om erfaringer osv. Men vis noen her har litt tid til overs og kan endel om biler så kanskje dere kunne tatt en litten titt på finn på noen biler mellom 20 - 35 k i Vest - agder ommeråde og tipset meg?

 

Har ingen spesielle merke krav, men vil at det skal være en sedan og ha litt kraft. Helst rundt 130 Hester.

 

 

Takker på forhånd jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo kjøpe en Volvo 940 sånn rundt 92 modell. Du får en i god stand og 99% rustfri en til den prisen om du kikker litt.

 

Da har du 136 hester, bakhjulstrekk og en slitesterk bil som du slipper å fikse feil på hele tia. Siden du er 18 år og er gutt så regner jeg med du syns det er morro å sladde i svingene og spinne hele tia osv... Det syns hvertfall jeg er morro, og angrer ikke på at jeg kjøpte min 940 '95 modell turbo :D. God plass er det i den og.

Lenke til kommentar
Du kan jo kjøpe en Volvo 940 sånn rundt 92 modell. Du får en i god stand og 99% rustfri en til den prisen om du kikker litt.

 

Da har du 136 hester, bakhjulstrekk og en slitesterk bil som du slipper å fikse feil på hele tia. Siden du er 18 år og er gutt så regner jeg med du syns det er morro å sladde i svingene og spinne hele tia osv... Det syns hvertfall jeg er morro, og angrer ikke på at jeg kjøpte min 940 '95 modell turbo :D. God plass er det i den og.

 

Støtter den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...