joakimz Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 trenger hjelp, det bare kom opp plutserlig:S:S:S:S:S (det er jo bare tull!!)
Mr. Fiskum Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Skjent problem, hadde du tatt et søk i cs forumet ville du fått svar. Uansett. 1. Exit/Avslutt Steam 2. Gå til steam mappa di og se om du ikke finner clientregistry.blob, og slett den fila. 3. Start steam å nytt og ja, det kommer updating steam, og nei, ikke close det.
Makaakaaa Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Nei. Du sletter bare den ene lille fila, som heter clienregistry.blob.
joakimz Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 ok så alt blir som og spille som før da?
joakimz Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 jeg finner ikke clienregistry.blob. den jeg....
joakimz Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 blir alt som og spille som før da?, og jeg finner ikke clienregistry.blob. den der det eneste som er i mappa mi er cs og steam :/!
Makaakaaa Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 (endret) Herregud, du klarer da å gå inn i mappene, og lete litt rundt? Og du, bruk heller "Rediger" i det første av de tre siste innleggene her, slik at du ikke gjentar deg selv 3 ganger på 10 minutter, rett etter hverandre. Og ja, alt skal bli som før. Har slettet den et par ganger, alt funker fint. Endret 8. november 2008 av BungieMan
joakimz Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 tussen takk for all hjelp det funka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå