Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Jeg skjønner godt hvorfor Bjørndalen aldri går stafett. Får jo et umulig utgangspunkt hver gang... Skulle heller hatt Jurjeva i stedet for Rune!!! Jurjeva!
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor tester de ut Brattsven når han faen ikke er god til noe? Heia Asker!!!! Hanevold
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Alt i alt en god etappe. Tatt inn 7 sek på teten!
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Alt i alt en god etappe. Tatt inn 7 sek på teten! 7 sekunder på debutanten? Veldig mye! Bjørndalen tatt inn 3 sekunder allerede!
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Nå kommer Bjørndalen spesial! Je right! Bjørndalen er like ræva som Brattsven!
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Nå kommer Bjørndalen spesial! O'rly? Hva er det han har brukt jula på å gjøre? Hadde han trent, hadde blinkene falt med en gang. Trening du liksom...
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Stemningen i kommentatorboksen er like laber som hos meg:(
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hadde det ikke vært for kommentatorene hadde jeg skrudd av for lenge siden.
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Og hva har du røyket? Kommentatorene er jo en av de beste!
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Og hva har du røyket? Kommentatorene er jo en av de beste! Sier jeg og. Siste skyting blir Bjørndalen spesial!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå