Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Noen som har tips til nettbutikker å bestille piercingsmykke fra? Jeg har ikke tålmodighet til å bla mange sider tilbake her(nettet går meg på nervene).

Handler selv hovedsakelig fra http://www.bodyjewelleryshop.com/, men om du er utålmodig ville jeg valgt en annen nettbutikk. Jeg ventet i nesten 20 dager på en forsendelse om maksimum skulle ta 7. Du får gratis frakt om du bestiller for over £10.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

20090929-knucks-1.jpg

A little grisly, right? This photo, two days after the appointment, comes to us from a client of the Tattoo Laser Removal Clinic in sunny San Diego, California, but removal aside, we can neither confirm nor deny whether the person featured above still does, in fact, love life. We, of course, hope they do. But really, those blisters form mighty quick—after the jump, the first shot is another close-up from day two, and the final shot is from day one, before these suckers puffed right up.

 

-modblog.bmezine.com

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Noen som har tips til nettbutikker å bestille piercingsmykke fra? Jeg har ikke tålmodighet til å bla mange sider tilbake her(nettet går meg på nervene).

Handler selv hovedsakelig fra http://www.bodyjewelleryshop.com/, men om du er utålmodig ville jeg valgt en annen nettbutikk. Jeg ventet i nesten 20 dager på en forsendelse om maksimum skulle ta 7. Du får gratis frakt om du bestiller for over £10.

Takk for tipset. Skal huske det, men nå trenger jeg det ikke lenger, ble dratt med til et sted i stavager i dag og bytta smyke isteden (husker ikke hva det heter i farten) og ble impuls-piercing samtidig. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Oppholder du deg i Stavanger annbefaler jeg Solid tattoo og piercing. :yes:

Det var faktisk der, visste det var noe på s. Gad bare ikke spørre noen a de som var med :p

Lenke til kommentar
Noen som har tips til nettbutikker å bestille piercingsmykke fra? Jeg har ikke tålmodighet til å bla mange sider tilbake her(nettet går meg på nervene).

Handler selv hovedsakelig fra http://www.bodyjewelleryshop.com/, men om du er utålmodig ville jeg valgt en annen nettbutikk. Jeg ventet i nesten 20 dager på en forsendelse om maksimum skulle ta 7. Du får gratis frakt om du bestiller for over £10.

 

Jeg har fått mitt etter ca en uke hver gang jeg har bestilt derfra :o

Har forresten bestilt 6mm tapers og 6mm plugs nå :D

Lenke til kommentar
Det var Solid du var på, Anfall.

Og jeg burde aldri blitt med inn. Nå er jeg så piercingsjuk at det halve var mer enn nok.

 

Bra at dere gikk til et profesjonelt sted da. Forstår deg godt. Jeg var der og fikk utvidet øre og nye piercinger i brystvortene sist fredag og har vært hekta på å gå videre siden.

 

Oppholder du deg i Stavanger annbefaler jeg Solid tattoo og piercing. :yes:

Det var faktisk der, visste det var noe på s. Gad bare ikke spørre noen a de som var med :p

 

Godt at du oppsøker de proffe. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg stoler/stolte på Nie, det ligner ikke henne å dra meg inn på et random elendig studio. Han som pierca meg var i alle fall pratsom og grei, og virka som han brydde seg litt og. "Går det bra med deg, du ser litt alvorlig ut?" Kanskje han venta på at jeg skulle gå i gulvet. Var ikke smerten jeg var alvorlig for da, er bare ikke så glad i å kle av meg for fremmede. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Godt at du oppsøker de proffe. :thumbup:

Det rare er jo;

 

Når jeg tok septumpiercing der var alt fryd og gammen frem til jeg var innom PinPoint for å strekke den. Da fikk jeg spørsmålet om jeg hadde tatt den selv. o_O

 

Andre gangen tok jeg medusa der. Igjen, fryd og gammen til jeg stakk innom Leading Light her i byen for å sjekke piercingen. Da hadde jeg visstnok fått alt for kort smykke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...