Gå til innhold

Taktikker for best utnyttelse av levling, reputation, drops fra 70-80?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leter etter tips for hvordan levle på best mulig måte fra 70 til 80 etter at WotLK kommer. Jeg har ikke spilt beta, altså vet jeg ikke hvor man finner ting. Håper at folk kan komme med innspill.

Her er noen eksempel spørsmål, kom gjerne med flere (og helst noen svar) :)

1. Hva er første faction man trenger exalted med? Finnes det noen tilsvarende Aldor/Scryer for skulder enchant og er isåfall dette det man bør satse på først? Og er head enchant fremdeles spredd rundt på forskjellige factions? Isåfall er det kanskje nr2 man bør satse på?

2. Er det visse items man bør spare opp og områder man bør utsette til senere? F.eks man mistet masse potensiell Cenarion Expedition reputation hvis man bare begynte på Zangar questene uten å levere inn unidentified plant parts først, hvis man ikke ønsket å gå dungeons 20 ganger etterpå så burde man kjøpt opp plant parts før man begynte å queste der fordi de bare kunne leveres inn FØR honored. Noe tilsvarende i WotLK?

3. Noen som vet ca hvor mye netherweave/herbs/leather osv man trenger for å levle dagens oppskrifter til de blir grå? Er jo greit for å få en head start. Jeg har puttet endel netherweave i banken for å kunne makse first aid med en gang, og resten går til tailoring på mage alten min.. hvor mye trenger jeg?

4. Er det noen BC items som er verdt å spare på? F.eks tar det så lang tid etter 80 før man får nok rep til skulder/head enchant at man bør ha nok gamle tokens til å kjøpe aldor/scryer versjonene først?

5. Har hørt at det er dailies tilgjengelig fra starten av. Jeg vil anta at det lønner seg å gjøre disse mens man levler både for rep og xp? Stemmer det?

6. Må man gjøre dungeons i riktig rekkefølge? Husker at det var quest chains i BC som startet i Ramparts og fortsatte i Blood Furnace. Litt upraktisk, så det er greit å være klar over om det er tilsvarende i WotLK.

7. Er det like mange 5-manns quest under levlingen som det var i BC? Det var noe herk å få gjort disse på alts etterhvert.

8. Er det noen attunements for noen 5/10/25 mann? Isåfall hvor tidlig kan man begynne på dem?

9. Finnes det noen gode addons som har alle questene innebygget allerede på release dato?

Edit: Tyrkleif

Endret av mad_arab
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Fordi han vil få mest ut av levlinga, og slippe å gjøre mye kjedelig når han er lvl 80?

Din vurdering av hva som er morsomt bryr vi oss lite om. Ingen grunn til å kommentere andres fornøyelse av spillet?

Lurer selv på det samme som trådstarter.

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet

Lurer også utrolig på det samme, vil helst slippe kjedelig farming og tøv når jeg hitter 80, har lyst å komme meg i raidinga så fort som mulig.

Skrevet

Min plan er å spille med en fast 5mans gruppe 70-80. t6 geared dps, reroll tank(NE -> gnom, så han kan spille) og en pvp geared restodruid

Skrevet

Jeg spiller såklart for å ha det gøy, jeg vil bare ikke lage mer trøbbel for meg selv enn det jeg må. Derfor er det visse ting som er greit å vite på forhånd, og derfor tar jeg imot de tipsene jeg kan få.

Skrevet

Gir denne en sjanse til, noen må da ha spilt betaen og ha en ide om noe av det? Har også et spørsmål til:

Går det an å gjøre dailies på 70 og levere de inn for xp etter midnatt 13.? Jeg vet at det gikk an i betaen for noen måneder siden, men jeg har ikke funnet noe ny info på det.

BTW her er rep rewards for de to nye factionene man må velge mellom:

http://www.wowwiki.com/Frenzyheart_Tribe

http://www.wowwiki.com/Oracles

Såvidt jeg kan se så er det bare trinkets som er "kritisk" med det valget hvis man ikke er JC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...