Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm, PC'n starter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, fikk akkurat en PC-pakke jeg bestilte fra Komplett. (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530).

Ordnet med alt som skulle trenges å ga meg ut på oppgaven med å sette sammen PC'n. Alt var greit helt til jeg skulle teste den. Fikk nada skjermbilde, men selve PC, vifter osv. startet.

Jeg ser på produktanmeldelsene av produktet at det er flere som har hatt samme problem som meg.

Har selv prøvd å resette BIOS, ta ut RAM-brikker osv., sjekket at skjermkort er riktig plassert og prøvd å ta fra hverandre hele PC'n å sette den sammen igjen i tilfelle det var noe jeg hadde glemt.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg kan prøve, så hadde vært supert om noen hadde noen tips. Har dessverre ikke noe annet skjermkort osv. liggende, som jeg kunnet testet PC'n med for å se om det var det som var problemet. ;/

Takker for all hjelp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, fikk akkurat en PC-pakke jeg bestilte fra Komplett. (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530).

Ordnet med alt som skulle trenges å ga meg ut på oppgaven med å sette sammen PC'n. Alt var greit helt til jeg skulle teste den. Fikk nada skjermbilde, men selve PC, vifter osv. startet.

Jeg ser på produktanmeldelsene av produktet at det er flere som har hatt samme problem som meg.

Har selv prøvd å resette BIOS, ta ut RAM-brikker osv., sjekket at skjermkort er riktig plassert og prøvd å ta fra hverandre hele PC'n å sette den sammen igjen i tilfelle det var noe jeg hadde glemt.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg kan prøve, så hadde vært supert om noen hadde noen tips. Har dessverre ikke noe annet skjermkort osv. liggende, som jeg kunnet testet PC'n med for å se om det var det som var problemet. ;/

Takker for all hjelp:)

dobbel skjekk ALT! om at alle ledninger er riktig plassert og at alt eg skikkelig på plass! eneste tipset jeg har;)

Skrevet (endret)

Yeah, får vel kanskje prøve det^^

Har forresten prøvd det innebygde skjermkortet, samme resultat da også.

Kan vel også legge til at jeg ikke hører noe pip når den starter opp. Kan det være noe med hovedkort/PSU?

Endret av Leanderfesk
Skrevet
Yeah, får vel kanskje prøve det^^

Har forresten prøvd det innebygde skjermkortet, samme resultat da også.

Kan vel også legge til at jeg ikke hører noe pip når den starter opp. Kan det være noe med hovedkort/PSU?

Har hatt samme problemet, jeg måtte sende den inn og den kom vel tilbake etter litt under en uke. Hos meg var det hovedkort som var blitt defekt, jeg fikk ikke noe lys på tastatur osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...