Gå til innhold

Her er Sony Ericssons nye Walkman-telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som ikke bryr meg om en mobil har 3,5 plugg eller ikke? Jeg synes ørepluggene til SE er såpass bra at jeg ikke gidder å bytte uansett. Det er jo forsåvidt overgang til 3,5, men da blir det jo selvsagt litt mye ledning.

 

Headsettet som føler med funker fett det.. men kanskje noen har ett dyrt headsett de liker og bruke hjemme, eller de vil koble mobilen til ett anlegg..

 

Man har ikke med seg overgangen til 3.5 i alle tilfeller.. Sitter på bussen, på flyet, skoletur osv.. Alle som har med seg MP3 spillere bruker 3.5 plugg, så da kan du ikke låne de sitt headsett vist du har glemt ditt, pga du bruker ikke samme plugg.. Kanskje du er hos en kamerat og vil høre på musikk på han sitt anlegg også går det ikke pga feil overgang..

 

Det er kan være mange tilfeller hvor en jackplugg kan være kjekt og ha.. Det er ikke noe som man egentlig kommer på før man plutselig er der.. Du kan være i syden, eller på hytta osv. og vil høre på musikk med og koble mobilen til ett anlegg eller koble til en TV og lyd ut av den.. Det er lettere og få tak i en jack-->phono kabel en det er og få tak i en overgang rundt omkring i verden..

 

Dette er jo ganske teite eksempler.. men poenget er bare at det er kjekt og ha en plugg som alle andre bruker..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...