michael691 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) Har skaffa meg den men når jeg starter kommer det Critical Error ------------------- No Label OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ -226 MHz with 1023MB RAM Video: ATI Radeon X1200 Series (618) Negative delta time! History: UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop ------------------- Se bort ifra prosessor klokka. Siden jeg installerte AMD Dual Core Optimizer Og jeg har 4GB ram. Og Det står xp fordi jeg tok det på compatability mode tingen Jepp så jeg tror det er noe med at det er en dualcore. Kan jeg skrive en skript på snarveien slik at den bruker bare en kjerne? eller er det noe annet? Takk Edit: Har en AMD Turion X2 64 btw. Endret 5. november 2008 av Arild_Banankake
Terje92 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Zikoo, I had the same problem, and it seems to be connected with dual-core processors. You can get around the problem by setting the compatibility for the game to Windows 98. Prøv det
michael691 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Zikoo, I had the same problem, and it seems to be connected with dual-core processors. You can get around the problem by setting the compatibility for the game to Windows 98. Prøv det Funket ikke Same shit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå