Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ville du gjort? Slått ned av kompis..


Anbefalte innlegg

Hadde en ganske trist hendelse for ett par år siden. Var vel 15. Jeg var hos en bestevenn og me skulle til og spille PS2.

Problemet var hva slags spill skulle me spille? Han ville spille Fifa06, jeg ville spille X111 (13).

Som alltid skulle han alltid knuffet borti meg (me satt i sofaen).

Jeg hadde aldri gjort igjen, men denne gangen tenkte jeg at han skulle få . Så jeg knuffet tilbake og då var det igang. Det begynte uskyldig (me lo), men situasjonen utviklet seg. Plutselig slo han meg hardt i sida, jeg slo hardt tilbake.

 

Plutselig planta han en rett høyre i tinningen. Det var like før jeg gjekk ned for telling. Han reiste seg og gjekk bortover golvet. Han sa ikke ett ord. Jeg holdt handa mi på tinningen, tårer i øynene. Det var slett ikke godt.

Jeg klarte å komme meg opp frå sofaen og gjekk mot gangen.

Kompisen min sa ikke ett ord. Ikke unnskyld en gang.

Jeg tok på meg skoene og gikk hjem.

 

Det foregjekk ett ganske anstrengt forhold mellom meg og han i ett par veker. Men etter masse om og men så blei me venner igjen.

Merkelig nok så gjorde han lite for og bli venn med meg igjen. Jeg måtte ta det "store skrittet" og tilgi han.

 

Han er lavere enn meg, men fysisk større og sterkere.

Kanskje litt av grunnen til at eg aldri gjorde igjen.

 

Han har etter hvert gått lei av å dytte og slå (erte slag).

 

Hva ville dere gjort i min situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Hva ville dere gjort i min situasjon?

 

Den gang: Spurt han hva i helvete det er som feiler han.

 

Nå: La det ligge, siden dere er forsåvidt venner igjen og han ikke lengre er "voldelig". Kanskje episiden satte en liten støkk i han, siden han har roa det betraktelig ned i senere tid.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hva ville dere gjort i min situasjon?

 

Den gang: Spurt han hva i helvete det er som feiler han.

 

Nå: La det ligge, siden dere er forsåvidt venner igjen og han ikke lengre er "voldelig". Kanskje episiden satte en liten støkk i han, siden han har roa det betraktelig ned i senere tid.

 

Ja, han har roet seg betraktelig etter den episoden..

Er gode venner nå...

Jeg tar ikke akkurat opp dette for og ordne opp i det. Jeg tar det opp

for og vite hva jeg kunne gjort på det tidspunktet.

 

 

"Fox: Fortid er fortid?"

 

Sant, men hva ville du sagt/gjort om du hadde vore i samme situasjon?

Lenke til kommentar

Der og da hadde jeg nok "klikket", kanskje ikke slått tilbake hvis det var en venn av meg, men han hadde fått helt klart for seg hva jeg syntes om det. Men med at det er noe som har skjedd for en stund siden og dere har blitt venner nå, så tror jeg det er dumt å ta det opp igjen, og med at han har roet seg ned, så tyder det på at han har forstått at det var veldig dumt gjort, dog burde ei unnskyldning vært på sin plass, men enkelte har desverre for stor "stolthet" for å si unnskyld, selv om han sikkert har dårlig samvittighet for det som skjedde.

Lenke til kommentar
lave mennesker må ofte kompensere for høyden sin ved å lekeslå, knuffe osv. sånn ere bare, han kunne sagt unnskyld da.

 

mer idiotisk innlegg skal du lete lenge etter..

 

til topic, hadde spurt han hva som feila han og hadde han ikke sagt unnskyld els noe sånt i den duren hadde jeg droppa og være sammen med han, men det er min mening da :)

Lenke til kommentar
begynn å tren!

utrolig stor psykisk overtak, dette har du jo merka selv.

 

start å tren styrke, på 6mnd, med treninger 2-3 ganger i uka, kommer du utrolig langt!

gjort det selv, nå ser folk opp til meg

 

Sukk. Hva med å heller være en grei kar og heller få respekt fra folk på den måten? Frykt for folk er ikke respekt !!

 

Trådstarter: Ikke godt å si hvordan jeg ville reagert. Hadde nok reagert på samme måte som du gjorde, rimelig tillitsbrudd kompisen kommer med. Men sinnsykt dårlig gjort av kompis å ikke komme med et lite sorry engang etterpå. Da hadde jeg ikke giddet å mast han tilbake som en kompis igjen.

Endret av theck1
Lenke til kommentar

Ser ikke pointet i å dra opp en gammel sak som dette. Du sier selv det er lenge sida, og at han ikke har gjort lignende siden. Kanskje han skjønte at han gjorde noe feil men rett og slett ikke tørte å beklage seg? (Ja, det går også ann å være redd for å si unnskyld) Ikke bry deg om noe som skjedde for så lenge sida. Men om han gjør det igjen bør du ikke være venn med han mer, syns jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...